Testimoni Vitalea Iron Formula


Apakah kelebihan vitalea?

Ianya dikatakan KILLER product of Shaklee kerana ianya adalah multivitamin beserta iron yang sangat penting untuk pembentukan darah dan sel. Dikatakan 2 biji vitalea bersamaan dengan 40 jenis lauk. Bermaksud, untuk mendapatkan zat yang sama banyak dalam 2 tablets vitalea ianya sama lah dengan hidangan 40 jenis lauk pauk. Namun, mampukah kita untuk mengambil kesemua 40 jenis lauk pauk tersebut??

Asasnya, semua masalah kesihatan memerlukan Vitalea . Ini kerana di dalamnya yang mengandungi 12 vitamin, 7 galian dan zat besi banyak membantu dalam kestabilan sistem tubuh badan manusia.Vitalea banyak membantu mencantikkan kulit wajah, kuku yang licin, rambut yang kuat dari segi akarnya, membantu mencegah penyakit tiroid @ beguk(penyakit tiroid ini terjadi kebiasaannya kerana kekurangan iodin dan ini terdapat di dalam vitalea kita), supplement penting untuk diet atau slim yang mana walau kita kurang makan namun pengambilan vitalea ni banyak membantu memberi badan rasa bertenaga, tidak lesu dan menjadikan kulit yang sentiasa tegang.

Ibu2 yang hamil dan menyusukan anak sangat digalakkan mengamalkan pengambilan vitalea kerana kepentingan zat dan vitamin serta keperluan iron oleh si ibu dan ianya juga penting untuk tumbesaran anak. Mengapa ada sesetengah ibu yang hamil mahupun yang menyusukan anak mudah rasa pitam atau pening kepala? Hakikatnya ibu2 ini kekurangan zat besi @ iron dalam pengambilan diet harian mereka. Iron banyak terdapat dalam makanan laut seperti kerang, tiram namun terdapat banyak kekangan sekiranya kita hendak bergantung dengan sumber asli semata2. Apakah kekangan yang dimaksudkan? 
  • ada sesetengah ibu alah dengan makanan laut
  • peraiaran / laut yang telah tercemar
  • tidak bersih ketika mencuci atau membersihkannya
  • selain itu, ianya bukan mudah untuk didapati (sumber terhad) dan harga yang tidak menentu
Kekangan ini membuatkan kita disaranankan menambah supplement dalam diet harian agar semua zat yang perlu diambil dapat disempurnakan.

Berikut adalah testimoni berkenan khasiat yang diperoleh selepas pengambilan Vitalea:




Apabila sel sihat... tisu jadi sihat... bila tisu sihat... organ jadi kuat... maka badan pun jadi sihat dan kuat.... tak percaya? Mai ler order...

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan