Cyst Mengecut Dengan GLA Shaklee

Hari ni saya ingin berkongsi testimoni seorang customer yang telah berjaya dengan GLA COMPLEX. Cystnya telah mengecut dari 4++cm ke 3.6cm. Alhamdulillah.. GLA adalah sebagai sebahagian ikhtiar dan selebihnya Allah yang izinkan untuk sembuh. (Klik imej untuk pembesaran)



Kenapa pilih GLA complex?

GLA merupakan sejenis asid lemak Omega-6 yang digunakan oleh badan kita untuk membentuk prostaglandin – bahan berkesan berupa hormon yang membantu badan mengawalatur proses-proses badan yang normal. Minyak benih bunga matahari adalah satu lagi sumber asid-asid lemak Omega-6. Ia mengandungi vitamin E yang membantu melindungi dinding arteri dan menyokong sistem imun dengan memelihara integriti sel. GLA (Asid Linolenik Gama) digunakan oleh ramai wanita untuk memelihara kesihatan sepanjang kitaran haid setiap bulan.

GLA atau nama penuhnya Gamma Linolenik Asid berfungsi menstabilkan hormon di dalam badan kita. Boleh diambil oleh lelaki dan wanita. Ia sangat membantu terutama mereka yang mempunyai masalah jerawat, mereka yang punya masalah menstrual, monopause sindrom, darah tinggi dan kencing manis. Kelebihan vitamin GLA Shaklee ini ialah kerana ia mengandungi vitamin E yang asli.
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan