Demo Lecithin Bagaimana Lecithin Boleh Turunkan Berat Badan

Jika customer datang ke rumah…memang senang nak tunjuk demo Lecithin dan bagaimana ianya berfungsi. Namun untuk tidak menghampakan mereka yang tidak dapat datang ke rumah…inilah gambar yang ibu snap untuk tatapan semua.

Mula-mula, ibu tuangkan minyak ke dalam gelas yang berisi air. Seperti yang kita sedia maklum bahawa minyak mempunyai ketumpatan yang lebih rendah dan ia sama sekali tidak akan larut di dalam air.

Pandangan dari sudut sedikit jauh

Ibu cuba kacaukan minyak tersebut dengan air namun hasilnya molekul minyak akan tetap bersatu semula

Kemudian, ibu pecahkan 2 biji Lecithin di dalam gelas tersebut

Setelah dikacau, inilah hasilnya

Molekul minyak kelihatan terurai


Apabila keadaan ini berlaku, minyak atau lemak di dalam tubuh lebih mudah disingkirkan. Ini baru dengan 2 biji Lecithin.

Lecitihin sangat membantu dalam program pengurangan berat badan kerana sifatnya yang boleh memecahkan lemak. Namun kita perlu pastikan kita mengambil fiber dalam diet menu harian agar proses pembuangan lebih lancar.

Lecithin selamat diambil oleh ibu yang sedang menyusukan anak dan mereka yang khuatir dengan masalah kolestrol.

Bagi ibu yang tidak menyusukan, pengambilan Lecithin bersama Cinch Shake adalah lebih efektif utk menyingkirkan lemak yg tidak diingini itu..

Jika anda adalah antara golongan yang prihatin dengan berat badan anda..buatlah pesanan sekarang! Atau hanya add on dengan mana-mana pembelian trial pack yang saya sediakan.

Kredit: Anakku Wiraku

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan