ESP: Tiada Lagi Lenguh Jari Kaki dan Lenguh-Lenguh Kaki, Nak Solat Pun Senang!!


Mak...Ibu...Ummi...Mama...Mommy....semuanya membawa maksud yang sama. Cuma bunyi nyer ajer yang tak sama ... :-) Hari ni saya kongsikan sebuah cerita keprihatinan seorang anak kepada emaknya. Dia membelikan satu canister ESP kepada emak yang disayanginya. Jom kenali apa itu ESP?


ESP adalah makanan utama dalam program Shaklee. 
  • merupakan minuman berkhasiat, sumber lengkap protein secara biologi yang bermutu paling tinggi yang dihasilkan dari kacang soya. 
  • memberi tenaga yang berpanjangan
  •  membaikpulih sel-sel dan tisu-tisu yang rosak
  • mengandungi 14 gram protein soya semulajadi yang baik pada setiap hidangan
  • diproses dengan air (bukan dengan bahan kimia) bagi mengekalkan sumber semula jadi isoflavones seperti genistein dan daidzein
  • tidak mengandungi kolesterol dan laktosa
  • ia mengandungi semua asid-asid amino yang diperlukan oleh tubuh anda bagi mengekal tisu-tisu yang sihat, termasuk 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh dengan sendirinya. 
Produk Protein Soya ini adalah sumber-sumber kalsium dan zat besi yang baik. Tidak mengandungi perisa tiruan, pemanis, pewarna dan bahan pengawet.

Perkongsian testimoni dari Aini: (klik imej untuk lebih jelas)

Hasil makan ESP di mana ianya memberikan kesan yang baik untuk hormon - kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan Isoflavones, fungsinya bersamaan dengan hormon wanita. Ia membantu merendahkan paras kolestrol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung.

Selagi orang tua kita masih hidup, seboleh mungkin kita gembirakan lah hati mereka. Setidak-tidaknya belikan suplemen untuk kesihatan mereka. Mereka tak pernah meminta tapi kalau anak yang bagi hati ibu mana yang tak gembira kan. Tanda ingatan dan kasih sayang kita buat mereka.

Jom contohi sikap macam Cik Aini. Sama-sama kita rebut pahala berbakti pada kedua iba bapa kita.

Berminat mencuba ESP ?

Sila klik sini untuk order ESP.

Sebarang pertanyaan atau masalah, sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285 (sue). Setiap pembelian dari saya akan mendapat konsultasi percuma serta jadual pengambilan vitamin yang betul. 


Sertai ahli Shaklee sekarang dan nikmati 15%-20% potongan harga bagi setiap produk Shaklee.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan