Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee

Assalamualaikum..

Saya jarang kongsikan keistimewaan jadi ahli Shaklee. Tapi disebabkan ada yang bertanya, maka saya kongsikan di sini ya.


1. BERAPA MEMBERSHIP FEE?
- Registration fee cuma rm75 (comes with kit,product catalog,etc). Kalau nak jadi member secara PERCUMA, beli barang2 lebih dari RM660 then boleh register secara percuma seumur hidup!!!


2. SETAHUN SEKALI KE KENE BAYAR FEE NI?
- Tak perlu bayar.


3. POINT SHAKLEE TU BOLEH REDEEM? DAPAT APA?
- Dalam Shaklee, takde sistem redeem barang2 ni…tapi diberi cash back….after kumpul certain2 point that month…dia akan calculate dan kasi reward dlm bentuk cash (RM).


4. PRODUK SHAKLEE ADA VITAMIN JE KE?
- Produk Shaklee bukan ada vitamin2 je,tapi ada skin care,prosante hair care,air purifier,best water filter, laundry concentrate,dish concentrate,….(boleh KLIK SINI untuk baca di laman web rasmi Shaklee).


5. APA LAGI KELEBIHAN?
- Dapat purchase barang2 Shaklee 15% lagi murah (anda yang membeli melalui saya sekarang pon memang dah dapat diskaun 15% nih..tak perlu jadi member pun takpe kalau untuk kegunaan sendiri)..tapi kalau ade ID sendiri kan senang..bleh share dgn famili,kawan2….


6. KENE MAINTAIN POINT SETIAP BULAN NI
- Kalau anda sekadar consume utk diri sendiri dan famili..tak perlulah nak runsing2 nak maintain point..melainkan anda mmg berazam nak buat bisnes..haa..tu lain cerita..


7. PERLU KE JADI MEMBER…SAYA BUKAN NAK BERNIAGA..SAYA NAK MAKAN JE….
- Kalo rasa nak consume je, dan taknak buat bisnes..pun takpe..consume jerla…takda paksaan untuk buat bisnes..tp mcm saya ckp tadi bila ada ID sendiri, boleh gune utk sendiri dan famili..kumpul2 point dapat cash back dari SHAKLEE..

Senang cerita..kite beli2 barang ..kita beli, kwn2 kita beli, family kita beli guna ID kita sendiri…then point kita pun dah ada 600….then next month automatik Shaklee kasik balik rm200..(lebih kuranglaa..ada formulanya)… okayla kan..sapa nak kasi? Bukan kita pulun cari org..cume share dgn kawan2..dengan cash back tu..suke hatilah nak beli apa pun…or at least cover budget beli supplemen takdela usik duit gaji..hihi..


8. KENA CARI DOWNLINE KE BILE DAH JADI AHLI?
- Inilah keistimewaan Shaklee. Anda tak perlu bersusah payah ke sana ke sini nak cari orang untuk jadi downline anda. Tak wajib pon cari downline..Bagi yang nak buat bisnes pon, anda tak terikat dengan syarat perlu cari downline. Kerana tanpa downline pon anda boleh berjaya! Tu yang best jadi ahli Shaklee nih…Tapi kalau ada downline pon takde salahnya…kita kongsi2 kebaikan kan?


9. KALAU TAK BELI APE2 BULAN TU..MATI TAK KEAHLIAN SAYA?
- Tak mati pun..dan tak wajib pun beli ape2 setiap bulan..
Kesimpulannya, kalau anda dah memang consume Full Pack atau yang memang bercadang nak consume Full Pack, tak rugi pon kalau jadi ahli…berbaloi-baloi!!!

Sekadar menjawab beberapa persoalan.

Berminat?

Hubungi saya di salsabila_85@yahoo.com atau SMS ke 011 1090 4139

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan