Testimoni Hebat: Kulit Semakin Cerah, Lebih SLIM, Tak Diet Pun!!!

Salam mommies, seronoknya arini ada perubahan besar kepada pelanggan Shaklee. Siapa tak nak kan dalam masa yang sama kulit cantik badan slim dan dapat menyusukan si manja. Saya sendiri dah melaluinya, penurunan berat badan yang ketara dan perubahan kulit daripada kusam tak bermaya dan kini cerah berseri-seri.Tahniah kepada Qaseh Iffat kerana melalui perubahan dengan produk Shaklee. Setiap kejayaan mesti ada RAHSIA nya dan hari ini saya ingin berkongsi RAHSIA kejayaan pelanggan Shaklee ini.

Sebelum tu jom tengok dulu perubahannya..(klik imej untuk lebih jelas)

Waah..pada asalnya sis kita ni memang dah cantik tapi lepas menggunakan Shaklee menjadi lebih cantik dan slim lagi. Jelas kan perubahan di kulit dan bahagian pipi. RAHSIA nya Set Penyusuan 3M yang membantu mempercepatkan penghasilan susu selain sangat membantu dalam menampung kekurangan protein dalam badan. Protein membantu menyihatkan sel badan kita dan membina otot serta menganjalkan badan. Jadi bahagian yang menggelaber seperti dagu, perut dan payudara akan semakin anjal dan tegang.

Bagi slimming utk ibu menyusu, pelanggan ini telah menggunakan Omega. Seperti yang diketahui Omega berfungsi selain daripada membekalkan DHA & EPA kepada bayi yang kita susui, Omega juga membantu membakar lemak. BONUS bagi yang tidak berpantang dengan betul terutamanya bersalin czer atau premature kerana tidak berbengkung dan tidak makan ubatan tradisional yang boleh memanaskan badan. Omega sangat membantu mengoptimumkan suhu badan dan menghilangkan rasa lenguh, kebas dan kesejukan selepas bersalin.

Untuk kulit yang menarik ramai tidak sedar kehebatan Vitamin E. Dipercayai berdekad lalu Vitamin E Shaklee dengan ekstrak biji anggur ini membantu mencantikkan kulit dan menghilangkan parut dan kombinasi Chewable Vita C yang sesuai untuk dewasa, kanak-kanak dan seisi keluarga ini menjadikan kulit anda lebih cantik dan lembut.

Anda perlu mencuba produk-produk ini bagi merasai perubahannya sendiri. JOM CIPTA RAHSIA KEJAYAAN KITA. Hubungi saya untuk konsultasi percuma beserta pesanan anda.

0 Pembaca Setia:

Catat Komen