Berpantang dengan SHAKLEE, kulit saya jadi BERTAMBAH PUTIH, LICIN & BERSIH

Salam semua, seperti yang kita sedia maklum, penjagaan diri sewaktu berpantang amatlah penting. Bukan sekadar penjagaan luaran sahaja malahan kesihatan dalaman juga perlu dititik beratkan. Kecantikan luaran itu datangnya dari dalaman kita bukan? Jadi jangan ambil ringan soal berpantang ni ye puan-puan :) 

Hari ni saya ingin berkongsi cerita Puan Wawa yang berpantang tetapi beliau kelihatan sangat GORGEOUS ok. Apa rahsia beliau? Jom kita sama-sama saksikan testimoni beliau. (klik imej untuk lebih jelas)


Puan Wawa dia berpantang dengan SET 3M. Komen Wawa :-

1) Badan rasa sihat masa dalam pantang
2) Tak stress bangun malam untuk susukan anak
3) Buang air besar lawas, tak perlu takut sembelit

Dan yang paling BEST sekali, WAJAH JADI PUTIH, LICIN & BERSIH 

Jadi bagi yang tengah hamil dan sedang mencari-cari set berpantang tu, tak perlu dah pening-pening, nak confuse-confuse ke, SET 3M adalah jawapannya.

Senang makan vitamin ni sebab anak jaundis pun still boleh makan. Takde masalah. Takde isu panas ke, anak ter-ceri-beri ker ...

Bagi yang berpantang dan bakal berpantang, sila jaga kesihatan anda sebaik-baiknya masa berpantang ni. Kata nak jadi MOMMY VOGUE kan. Kita nak nampak cantik, berseri-seri, glowing gitu...


Di atas ni ialah SET BERPANTANG yang diambil oleh Puan Wawa. Puan Wawa ambil Set 3M. Untuk nak lagi BEST, boleh add on Zinc Complex yang fungsi-nya membantu mempercepatkan penyembuhan luka-luka dalaman dan luaran.

Ingin berpantang bersama SET 3M + Zinc Complex ?

Hubungi saya untuk konsultasi bersama pesanan anda.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan