Set D dan ESP: Kulit Cerah Sekata, Parut Jerawat Tiada Lagi


Setiap wanita mahukan kulit yang cantik, cerah sekata dan bebas dari jerawat. Ini kerana dengan kulit yang cantik mereka akan tampil dengan lebih berkeyakinan tinggi serta sentiasa ceria. Namun bagi yang mempunyai masalah kulit, ada yang mengambil jalan singkat dengan mengambil krim serta ubat-ubatan yang mampu memberi kesan yang lebih teruk kepada kulit mereka.

Oleh itu, anda haruslah bijak memilih set kecantikan yang berkesan, tidak membahayakan kulit serta kesihatan anda. Set D Shaklee adalah pilihan ramai yang ingin mendapatkan kulit yang cantik, berseri, anjal dan kelihatan muda. Mungkin disebabkan harga yang mampu milik dan terbukti berkesan menjadikan Set D Shaklee begitu laris dipasaran.

Apa kata pengguna set d ini? (Klik imej untuk lebih jelas)






Kenapa ramai yang kagum bagaimana set d dan esp membaik pulih sel kulit dengan cepat kan? Ini kerana vitamin yang terdapat dalm set D iaitu (b complex, vitamin c dan vitamin e) merupakan vitamin asas dan penting  untuk pembinaan sel kulit baru yang sihat. ESP juga membantu menghasilkan sel-sel baru dengan lebih cepat serta memperbaiki sel-sel lama yang telah rosak. ESP jika diambil bersama suplemen2 lain akan membantu penyerapan yg lebih baik semua suplemen yang kita ambil..cepat menyerap dan kesan yang lebih baik berbanding mereka yang tak ambil bersama ESP.

Justeru, walau mahal mana sekalipun kosmetik luaran yang anda gunakan, tetapi sel kulit anda tidak sihat, memang sukar untuk dapatkan kulit yang cantik seperti yang anda idamkan. Pengambilan suplemen yang konsisten akan membantu memberi kesan yang baik serta menakjubkan. So tak rugi anda mencubanya sekarang!

Sila klik sini untuk order ESP.

Sebarang pertanyaan atau masalah, sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285 (sue). Setiap pembelian dari saya akan mendapat konsultasi percuma serta jadual pengambilan vitamin yang betul. 

Sertai ahli Shaklee sekarang dan nikmati 15%-20% potongan harga bagi setiap produk Shaklee.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan