Testimoni: Set Triple M, Badan Sihat , Kulit Gebu dan Bebas Jerawat


Salam semua. Hari ni saya excited nak kongsi satu lagi testimoni set 3m. Puan Haliza mengambil set Penyusuan Triple M. Set Triple M bukan sahaja sebagai MILK BOOSTER malahan lebih dari itu. (Klik imej untuk lebih jelas).


Set Triple M mengandungi vitalea, b complex, ostematrix, alfalfa, vitamin c dan esp. Jom kita tengok bagaimana fungsi vitamin ini membantu mendapatkan kulit yang cantik seperti Puan Haliza ni.

Vitalea memberikan perlindungan menentang kerosakan radikal bebas. Apabila kulit anda bebas dari radikal maka akan berkuranglah masalah jerawat dan kedutan di muka.


B Complex dan Ostematrix membantu melawan tekanan – Memastikan kesihatan fungsi saraf, sekaligus meredakan sakit kepala, tekanan, kemurungan dan insomnia. Apabila diri kita bebas dari masalah tekanan atau stress, potensi untuk mendapat masalah kulit berjerawat juga semakin berkurang. 

Vitamin C membentuk kolagen – Kolagen adalah asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oleh itu, ianya mampu mempertingkatkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik. Selain itu fungsinya ialah mencantikkan kulit – Pengambilan Vitamin C setiap hari untuk kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan, dan menyekat pembentukan pigmen. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.

Alfalfa berfungsi sebagai detoks tubuh. Mencuci hati, darah dan usus - Mengembalikan kenormalan badan yang berasid, menghilangkan toksin dari badan, membersihkan hati, kolon darah dan mencantikkan kulit dan otot.

Esp menjadikan kulit tampak remaja - Ia merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, percepat sembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.

Puan Haliza telah makan set ini pada bulan Jun 2012. Berkat usaha, doa dan tawakkal, Puan Haliza telah berjaya mendapatkan kembali wajah beliau ketika berusia lewat belasan tahun. Memang berbaloi-baloilah set triple m ini. Selain berfungsi sebagai MILK booster ianya juga dapat mengembalikan KECANTIKAN KULIT serta mengekalkan kesihatan tubuh badan. Sape yang tak nak kan?

Anda berminat mencuba set triple m ini?

Klik sini untuk order.

Sebarang pertanyaan atau masalah sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285 (sue).

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan