Syoknya Bisness Shaklee: Pay Day

Alhamdulillah hari ni hari gaji bagi semua Shaklee Independent Distributor. Bestnye rasa sebab gaji masuk di tengah bulan di mana semua orang tengah berjimat duit sehingga ke hujung bulan tapi kami semua boleh berbelanja di tengah bulan. Senyum lebar gitu. Alhamdulillah, bonus masih lagi kekal 4 angka dan sedang berusaha gigih menuju ke 5 angka pula selepas ini, Insha allah.

bonus shaklee

Bagaimana nak dapat BONUS SHAKLEE ini?
Mudah aje caranya.

1) Daftar ahli dengan bayaran RM75 sahaja untuk seumur hidup. Saya akan isikan maklumat peribadi anda dalam borang, kemudian Shaklee akan proses borang tersebut. Anda hanya perlu nantikan memberkit Shaklee sampai di tangan anda sahaja.

borang ahli

2) Jika ingin mendapatkan keahlian Shaklee secara percuma, anda perlu membuat pembelian 2 botol vivix atau 3 kotak Shaklee collagen powder.

3) Setiap bulan jika anda membuat pembelian 150uv dan ke atas, anda layak menerima bonus dari Shaklee. Semakin besar UV anda, semakin besar juga duit bonus yang bakal anda dapat. Ada formulanya nak kira duit bonus ni.

Mudahkan? Hanya perlu membuat 3 langkah di atas sahaja. Jika anda berminat menjana pendapatan secara serius dalam business Shaklee, jangan malu jangan segan untuk hubungi saya. Sudah ramai di luar sana yang berjaya menjana pendapatan utama dengan business Shaklee ini.

Nak pendapatan 2,3, 4, 5,  atau 6 angka? Anda yang tentukan. Jika rajin berusaha dapatlah merasa bonus yang besar. Kalau setakat duduk goyang kaki sahaja, tiadalah bonus besar yang datang bergolek bukan?

Hubungi saya untuk konsultasi sekarang di salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 477 4285.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan