Cara Mudah Daftar Ahli Shaklee


Semenjak Shaklee melancarkan sistem atas talian, semakin ramai yang berminat untuk menjadi ahli Shaklee. Ada yang mendaftar kerana telah jatuh cinta dengan produk Shaklee dan ada yang mendaftar kerana ingin memulakan perniagaan bersama Shaklee.

Menjadi ahli Shaklee sebenarnya tak susah pun. Cuma daftar dan gunakan produknya. Bagi yang buat bisnes Shaklee, hanya perlu kumpul points sahaja.

shopping online

FAQ Tentang Menjadi Ahli Shaklee:
1. Bagaimana hendak mendaftar sebagai ahli / pengedar Shaklee?
  • Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran untuk yuran keahlian
  • Ataupun membuat pembelian 200UV dalam satu resit (dalam linkungan RM680 Semenanjung Malaysia & RM850 Sabah/ Sarawak) untuk mendapat keahlian percuma
  • Ataupun dengan pembelian 2 botol Vivix atau 3 kotak Shaklee Collagen Powder untuk mendapat keahlian percuma
cara daftar ahli shaklee

cara daftar ahli shaklee

cara daftar ahli shaklee

2. Yuran keahlian Shaklee
Yuran pendaftaran ialah RM65 ( sekiranya anda pergi sendiri ke branch mengambil member kit), tambahan RM10 untuk pos member kit ke Semenanjung Malaysia dan RM20 ke Sabah/Sarawak.

yuran keahlian shaklee

3. Maintain point dan keahlian
Kalau anda mendaftar untuk makan sendiri, atau berkongsi dengan keluarga dan saudara mara, tidak perlu maintain apa-apa points dan tidak perlu membeli vitamin pada setiap bulan. 

Sebaliknya bagi mereka yang mahu melibatkan diri dalam bisnes Shaklee, perlu maintain points tertentu dan membuat pembelian vitamin setiap bulan.

4. Adakah saya perlu buat pembelian setiap bulan untuk maintain keahlian?
Tidak perlu. Keahlian Shaklee adalah untuk seumur hidup.

5. Apa yang diperlukan sekiranya saya nak daftar sendiri di branch?
Anda perlukan seorang sponsor iaitu ahli yang telah berdaftar dengan Shaklee. Sila gunakan id saya Suhailah Abdul Hamid 866981, jika sekiranya anda berhasrat untuk bersama-sama dengan team bisnes Shaklee saya.

6. Apa kelebihan jadi ahli Shaklee?
  • Anda berpeluang membeli produk Shaklee dengan harga ahli (25% lebih murah dari harga pasaran). Setiap pembelian, akan diberi points di mana jika cukup jumlah points tertentu, anda akan mendapat bonus dalam bentuk cash pada bulan hadapan.
  • Peluang mendapatkan harga yang lebih murah bagi produk promosi Shaklee yang terpilih pada setiap bulan.
  • Peluang mendapatkan konsultasi tentang vitamin dan pengambilannya secara berterusan dalam group tertutup eksklusif untuk anda.
  • Peluang menjana pendapatan dan mendapatkan sesi training serta coaching secara berterusan dan PERCUMA dalam group tertutup eksklusif untuk anda.
7. Jika saya berminat berniaga Shaklee, bagaimana saya perlu bermula?
Hubungi saya SMS/WHATSAPP: 013 4774 285 untuk mendapatkan coaching eksklusif dan berterusan. Saya akan add anda dalam group tertutup facebook dan group whatsapp. Saya akan ajar anda berkenaan ilmu marketing, ilmu kepimpinan, motivasi dan pelbagai lagi. From zero to hero..

8. Berapakah modal untuk saya mulakan perniagaan Shaklee?
Anda tak perlukan sebarang modal untuk memulakan perniagaan Shaklee. Jika ada order produk, anda hanya minta Shaklee poskan.

Saya mengalu-alukan dan mengucapkan selamat datang kepada ahli-ahli Shaklee yang baru mendaftar di bawah naungan Sihat itu Nikmat.

Sekiranya anda berminat menjadi ahli, boleh terus hubungi saya untuk maklumat lanjut melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan