Set Bajet Kesuburan Shaklee (ESP dan GLA Complex): Testimoni Berjaya Hamil


Setiap pasangan yang mendirikan rumah tangga, pastikan mengimpikan mempunyai cahaya mata sendiri sebagai penyejuk mata dalam rumah tangga yang telah dibina. Namun, tak semuanya mendapat khabar gembira setelah setahun berlalu.

Jom ikhtiar dengan set kesuburan Shaklee. Alhamdulillah, sudah ramai yang telah mencuba dan mendapat hasil yg positif.

esp untuk kesuburan

Bagaimana GLA Complex dan ESP ini membantu?

Gla :
  • tingkatkan hormon kesuburan
  • stabilkan kitaran haid
  • matangkan hormon
  • kecutkan cyst & fibroid
  • hasilkan servikal mukus yang berkualiti
Bagaiman produk Shaklee boleh membantu hamil dengan cepat??

GLA Shaklee membantu seorang wanita menghasilkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang bewarna putih telur. Sebulan sekali seorang wanita akan mengeluarkan cecair yang sebegitu, yakni sewaktu subur. Namun, tak semua orang mendapati cecair yang dihasilkannya sebegitu ‘subur’. Di sinilah fungsi GLA untuk membantu dalam penghasilan cecair yang melambangkan kesuburan ini, yang membantu sperma untuk berenang ke uterus, terus ke tiub fallopio untuk bersenyawa dengan sel ovum.

Bukan itu saja, cecair ini juga membantu sperma untuk terus hidup dalam tiub fallopio sehingga 5 hari. Jadi, kalau ovum dan sperma tidak bertemu pd hari subur, masih ada peluang utk ovum dan sperma bercantum sebab sperma masih ada di situ sampai hari ke-5.

Menarikkan?

ESP :
  • Protein penting untuk perkembangan otak bayi. Otak bayi mula berkembang seawal persenyawaan berlaku lagi! Seperti yang kita tahu, otak manusia terdiri daripada sel dan sel pula dihasilkan daripada PROTEIN! Maka adalah penting untuk ibu mendapatkan protein berkualiti tinggi dari saat ibu tahu telah berbadan dua, bagi memastikan perkembangan otak bayi berlaku dgn baik sekali.
  • Protein sangat penting untuk pembentukan otot. Selain membantu dalam proses kelahiran, protein juga diperlukan untuk membina otot bayi. Tanpa disedari, ibu hamil biasanya kehilangan otot akibat kurang senaman dan pergerakan. Dengan pengambilan protein yang mencukupi, ibu dapat mengurangkan kehilangan otot ini.
  • Protein membantu meningkatkan sistem imun badan si ibu. Ramai yang tidak tahu, selain vitamin C, protein juga sangat bagus untuk menguatkan imuniti kita. Malah, protein lebih mudah dicerna oleh ibu hamil dan bayi yang dikandung.- Membantu pertumbuhan plasenta, uterus, penghasilan susu dan untuk membantu aliran darah ibu yang bertambah
  • Membantu perkembangan fetus
  • Membantu mengatasi masalah loya atau angin kerana dapat memberi rasa kenyang lebih lama
  • Memberi tenaga berpanjangan kepada si ibu 
Berminat mencuba set kesuburan Shaklee. Hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285 (sue).

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan