Omega Guard Shaklee Vitamin untuk Seisi Keluarga

Shaklee Omega Guard diekstrak dari ikan laut air sejuk (sardin, mackerel, herring, ikan bilis) di perairan negara Jepun. Ia bukan dari hati minyak ikan seperti kebanyakan yang terdapat di pasaran. Satu sajian softgel omega guard membekalkan 905mg asid lemak omega-3 EPA dan HDA. Ia mengandungi 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi termasuk EPA, DHA, ALA dan banyak lagi.

Ia dihasilkan melalui proses penyulingan proprietari tiga molekul untuk mengekstrak asid lemak omega-3 yang paling tulen dan paling semulajadi menyingkirkan bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin dan PCB (polychlorinated biphenyl - merupakan bahan kimia industri yang sangat toksik).

proses penyulingan proprietari tiga molekul

keselamatan dan kualiti terjamin

Omega Guard sesuai di ambil oleh kanak-kanak berumur satu tahun dan ke atas sehingga ke usia warga emas. Antara manfaat Omega Guard adalah seperti berikut: (Klik gambar untuk lebih jelas)

manfaat omega guard

Antara testimoni Omega Guard ialah:
  • Omega Guard membantu mengatasi maslah eczema (klik sini)
  • Omega Guard membantu menurunkan berat badan (klik sini)
  • Omega Guard mengatasi asthma kanak-kanak (klik sini)

Semestinya bulan Disember ini adalah masa terbaik untuk borong stok Omega anda. Harga murah, pelbagai manfaat untuk seisi keluarga. Hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp 013 4774 285 (sue) untuk tempahan.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan