Suplemen Shaklee untuk Ahli Sukan / Atlet Sukan

Watson Nyambek adalah pemegang rekod 100 meter Malaysia sehingga sekarang dengan catatan 10.3 saat yang dicatatkan pada 13 Julai 1998 semasa Sukan Komanwel tahun 1998 di Stadium Nasional Bukit Jalil. Beliau juga merupakan pelumba pecut yang telah berjaya memecahkan rekod 29 tahun Dr M Jegathesan untuk sukan pecut abad ini.

watson nyambek
Jaguh pecut negara Watson Nyambek
Watson Nyambek mengesyorkan pengambilan suplemen Shaklee kepada para atlet. Mengapa atlet olahraga disyorkan mengambil suplemen?

Kebiasaannya sukan olahraga memerlukan tenaga yang banyak, berhadapan dengan cuaca yang panas dan memerlukan stamina yang tinggi. Dengan pengambilan suplemen ianya sedikit sebanyak mampu membantu para atlet untuk kekal cergas dan badan kekal terhidrat.

(Klik imej untuk lebih jelas)

suplemen shaklee untuk atlet sukan
Shaklee memang power jika anda aktif dalam sukan

suplemen shaklee untuk atlet sukan
Tanpa mengambil suplemen, adakah saya akan berjaya? -Watson Nyambek-

Memperkenalkan Shaklee Performance Maksimum
performance drink, pd
Penghilang Dahaga untuk Si Juara
Penyahhidratan merupakan penyebab biasa bagi kelesuan dan tahap pencapaian yang kurang memberangsangkan bagi para atlet. Shaklee Performance® terbukti secara klinikal untuk menyokong tahap hidrasi berbanding air. Tambahan pula, Performance mempunyai lebih banyak elektrolit dan menyalurkan lebih banyak tenaga berbanding jenama minuman hidrasi yang lain.

Campuran Elektrolit OPTI-LTYE™ proprietari dengan campuran unik karbohidrat kami dapat memberikan tenaga segera dan berkekalan bagi menyokong hidrasi optimum.

Terbukti secara klinikal
Ujian makmal terhadap atlet dengan pencapaian cemerlang menunjukkan yang Performance Shaklee dapat:
• Mengurangkan kehilangan bendalir bagi meningkatkan 
hidrasi
• Memberikan spektrum elektrolit yang menyeluruh termasuk 
kalsium dan magnesium (bukan untuk jenama unggul)
• Memelihara tahap gula dalam darah bagi mengekalkan 
keupayaan tenaga dalam meningkatkan stamina.

Dapatkan yang Terbaik, Serlahkah yang Terbaik
Nutrisi untuk para atlet sukan Shaklee memberikan apa yang tubuh anda perlukan; sebelum, semasa dan selepas latihan, dengan formula yang terbukti secara klinikal dapat membantu anda bertahan lebih baik, berlatih lebih lama dan kembali bertenaga dengan lebih cepat.

Jaminan Ketulenan Shaklee
Tidak mengandungi perasa tiruan, pemanis atau sebarang bahan pengawet tambahan.

Berikan yang terbaik untuk tubuh anda. Daripada anda mengambil sebarang ubat terlarang atau pun dadah, adalah lebih baik jika anda melaburkan sedikit wang membeli suplemen Shaklee yang nyata semulajadi dan berkesan. Apa tunggu lagi?

Hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp 013 4774 285 (sue). 

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan