Berhenti Merokok Dengan Cepat dan Selamat Selama-Lamanya Selepas 14 Tahun Menjadi Perokok Tegar

Kisah bagaimana Tuan Munzir berjaya berhenti merokok setelah gagal dalam rawatan pemulihan merokok, sampai doktor pun dah mengenali beliau.


Berhenti Merokok Dengan Cepat untuk Selama-Lamanya 
Kisah 2
Tuan Hazrin tidak bercadang pun untuk berhenti merokok. Beliau hanya makan vivix sekadar menurut kata isterinya iaitu untuk menjaga kesihatan. Selepas mencuba vivix, rokok terasa kelat, pahit dan menyucuk-nyucuk.

Beliau cuba lagi hisap, namun setengah batang rokok je mampu dihabiskan. Beliau terasa mual dan seperti nak muntah. Sampai merah mata nak menahan muntah.

Selepas beberapa ketika, diri beliau sendiri secara automatik menolak untuk menghisap rokok. Memang dah takde selera langsung untuk merokok.

Klik sini untuk mengikuti video kisah selanjutnya: berhenti merokok


Mak ayah sayang pada anda, kenapa ANDA rosakkan DIRI SENDIRI?
Vivix merupakan satu produk PREMIUM Shaklee. Ianya juga dikenali sebagai sirap Shaklee kerana bewarna merah dan ianya adalah cecair pekat yang mempunyai gabungan rasa masam, manis dan kelat.

Vivix mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan.

ubat berhenti merokok

Bagaimana ANTIOKSIDAN membantu melawan ketagihan merokok?
★ Ketika nikotin masuk ke dalam tubuh, akan terbentuk radikal bebas yang menyebabkan stres oksidatif atau kerosakan sel otak.

★ Radikal bebas ini sangat tidak stabil dan akan membentuk reaksi berantai untuk menstabilkan diri, tetapi hal ini dapat menimbulkan kerosakan sel dalam tubuh seperti DNA dan membran sel. Hal ini bahkan boleh menyebabkan kematian sel dan mengarah pada berkembangnya masalah kesihatan tertentu.

★ Yang anda perlukan untuk berhenti merokok adalah mengatasi kerosakan tersebut terlebih dahulu, dengan diet antioksidan. Antioksidan adalah molekul yang selamat berinteraksi dengan radikal bebas dan menghentikan reaksi berantai sebelum merosakkan sel tubuh.

★ Mikronutrien seperti vitamin, selenium, beta -karotena, dan tembaga adalah beberapa nutrisi yang bersifat antioksidan. Oleh kerana itu, antioksidan dapat menyembuhkan tubuh dari pengaruh buruk merokok. Antioksidan boleh membantu menstabilkan radikal bebas yang tidak stabil akibat pendedahan nikotin.

★ Para saintis dari University of Rochester cuba untuk mengetahui potensi antioksidan dalam memperbaiki tekanan oksidatif atau kerosakan yang disebabkan oleh radikal bebas. Penyelidik menyatakan dengan memperbaiki kerosakan akibat nikotin, tubuh akan lebih fit dan dapat melawan kesan ketagihan nikotin.

VIVIX merupakan salah satu ANTIOKSIDAN terbaik. Harga bukan ukuran!!

✔ Mahu berhenti MEROKOK?

✔ Mahu hidup sihat bebas dari ROKOK?

Cubalah VIVIX!

manfaat vivix

Testimoni mereka yang telah berjaya selepas mencuba vivix: (Klik imej untuk lebih jelas)

Testimoni 1: Azam berhenti merokok berjaya selepas terasa PAHIT sewaktu merokok



Testimoni 2: Suami berhenti merokok selepas ambil Vivix kurang dari sebulan



Testimoni 3: Selepas ambil Vivix, 2 ke 3 hari je nak hisap rokok, tu pun tak habis hisap


Testimoni 4: Minum Vivix rokok terasa PAHIT macam HEMPEDU dan langsung tak boleh hisap rokok selepas itu

berhenti merokok dengan vivix

Testimoni 5: Tiada selera hendak merokok selepas makan Vivix

berhenti merokok dengan vivix

vivix hilangkan rasa nak merokok

Testimoni 6: Rokok terasa pahit, badan rasa tepu dan nak termuntah

vitamin untuk perokok

BERHENTI MEROKOK, JOM BAIKI KEHIDUPAN ANDA BERSAMA YANG TERSAYANG!

Seawal 1 minggu anda akan melihat perubahan positif pada diri anda selepas berhenti merokok. Best kan :)
Usah ragu-ragu dengan produk yang terbukti berkesan ini. Jika anda membeli produk ini sekarang, bermakna anda telah membuat pilihan yang sangat bijak. Peluang bijak ini tidak harus dilepaskan.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Subang Air pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja. 

Jangan lupa kongsikan artikel ini dengan klik butang Google+ atau Facebook kepada rakan-rakan anda. Siapa tahu, penulisan ini mampu membantu mereka yang memerlukan. Terima Kasih :)

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan