Kelebihan Mendaftar Ahli Shaklee: Join Group Hebat Kami (iReach) & Sekitar Majlis Jom Hebat 2014


Alhamdulillah program jom hebat mega telah berlangsung dengan jayanya pada 15 Mac 2014 bertempat di Auditorium Institut Sosial Malaysia, Sungai Besi. Program yang menjadi pembuka tirai tahun baru 2014 dan juga cycle baru Shaklee 2014/2015.

Banyak pengisian menarik yang telah dikongsikan antaranya slot motivasi, rebranding group name di bawah empayar Master Lyna Noh dan Master Zainul Anuar, forum bual bicara, slot bersama pengacara tv tersohor iaitu saudara Amin Idris. Seharian di sana, pelbagai ilmu yang telah dikutip. Sarat dengan maklumat, tangis dan juga tawa. Memang sangat berbaloi-baloi dengan masa dan juga wang yang telah dilaburkan.

Oh ya untuk pengetahuan anda semua, program ini adalah mesra keluarga yakni boleh bawa anak-anak. Cuma anda semua perlu bertanggungjawab menjaga anak-anak supaya tidak menganggu majlis. Bak kata saudara Amin Idris "program Shaklee ni dah macam family day" ;).

Antara kata-kata motivasi yang saya sangat terkesan pada hari itu ialah:

Amin Idris: Ko hado? Never say never. Fight till forever.

Master Lyna Noh: Anak2 sumber inspirasi... kerana mereka kami berShaklee. Jgn sesiakan pengorbanan anak2.... kita heret mereka gi sana gi sini program Shaklee... balaslah pengorbanan mereka ni dgn sebuah KEJAYAAN. bawalah mereka naik stage terima award atas kejayaan kita! bawalah mereka naik stage masa MASTER CELEBRATION kita! (bukan naik stage masa celebration mak nenek kita je..)

Jom saya kongsikan beberapa keping gambar di sekitar majlis tersebut:

jom hebat mega 2014

jom hebat mega 2014

jom hebat mega 2014

jom hebat mega 2014

jom hebat mega 2014

Sedutan video jom hebat mega 2014: 


Secara kesimpulannya, program sebegini adalah sangat best kerana di samping mendapat ilmu, saya juga dapat menyedut dan mengekalkan aura positif dalam diri, dapat merapatkan ukhuwah, dapat kawan baru dan dapat bertemu pakar motivasi yg sgt femes sekarang ni :). 

Betapa saya sangat beruntung dan bersyukur kerana saya adalah salah seorang insan terpilih menghadiri jom hebat mega pada kali ini. Nak berjaya dalam hidup, kenalah rapat-rapat dan follow orang yang berjaya tu ... :)

Akhir kata buat anak-anak Shaklee kesayanganku, ambil peluang pergi mana-mana program berkaitan dengan Shaklee, pelbagai manfaat anda semua pasti dapat grab disamping untuk meningkatkan momentum aura positif dalam diri masing-masing. Best of luck to all of you :)..

Bagi anda diluar sana, jangan bertangguh lagi. Jom join ahli Shaklee dengan saya iR Suhailah Hamid. Secara automatik, anda akan diserap ke dalam group iReach yang hebat. Hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285 (sue).


0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan