3 Sebab Ostematrix Shaklee Menjadi Kegemaran Saya


Ostematrix ialah kalsium yang diperkaya dengan magnesium, fosforus dan vitamin D, zink, kuprum, manganes dan boron. Nutrient2 ini perlu diambil bersama2 utk penyerapan yang lebih baik oleh tubuh badan manusia. Ianya bukan seperti kalsium biasa yang terdapat di pasaran.

ostematrix

1) Bantu lawas
Semasa berpantang anak sulong memang terasa sakitnya sembelit. Berpantang anak kedua tiada lagi sembelit selepas konsisten mengamalkan Ostematrix. Selain itu saya juga mengamalkan set berpantang Shaklee. Alfalfa membantu melawas manakala Ostematrix membantu melembutkan najis.

2) Hilang sakit pinggang
Menyusu anak memang perlu ambil pil kalsium, jika tidak mudah sangat rasa sakit pinggang dan gigi. Tambahan lagi, saya menyusukan 2 orang anak (seorang toddler dan seorang lagi masih bayi). Dengan Shaklee Ostematrix tiada lagi rasa sakit2 tersebut. 

3) Bangun tidur rasa segar
Pernah tak anda bangun pagi kemudia rasa kebas2 dan sakit2 badan?

Dengan Ostematrix tiada lagi masalah seperti di atas. Ini kerana Ostematrix mengandungi MAGNESIUM. Magnesium membantu tubuh mendapatkan tidur dan rehat yang berkualiti. Bila tubuh dan minda mendapat rehat yang berkualiti, kita pun akan rasa lebih segar esok pagi. Testimoni di sini.

4biji sehari untuk kesihatan tulang dan gigi yang sihat. Manfaat lain Ostematrix sila klik sini.

Bersempena dengan promosi April Shaklee BUY 6 FREE 1 Ostematrix, dapatkan stok suplemen kalsium anda sekarang!! 1 botol Ostematrix 120biji @ RM61, BUY 6 FREE 1 @ RM366 anda JIMAT RM61. Jika ingin mendaftar sebagai ahli Shaklee, anda hanya perlu menambah RM65 sahaja. Kos pos Semenanjung RM10 dan RM20 Sabah Sarawak.

suplemen kalsium

Hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285 (sue).

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan