Kelebihan Daftar Ahli Shaklee: Shaklee Rewards (Cash, Car, Convention)


Salam semua. Harini saya ingin berkongsi salah satu kelebihan mendaftar ahli/pengedar Shaklee, anda berpeluang mendapat ganjaran dari Shaklee. Salah satunya adalah convention.

Bermula semalam, ramai business leaders yang layak telah mula mendapat email untuk mengisi borang pendaftaran. Tahniah kepada anak cucu warga MUMTAZ yang turut mendapat email ini.

Alhamdulillah, saya adalah salah seorang business leader yang layak mendapat 1 tiket ke National Conference tahun ini yang bakal diadakan di Hotel Sunway Resort & Spa.

Mungkin ada yang belum tahu untuk cycle 2013/2014, Shaklee reward setiap yang layak begini ;

1) Trip International : Samada Umrah Ziarah Istanbul ataupun ke US (berpeluang visit HQ Shaklee, Disneyland US dan banyak tempat lagi)

2) National Conference : Penginapan percuma 3 hari 2 malam di Hotel Sunway Resort & Spa dan aktiviti di Sunway Lagoon di hari akhir NC

Kelayakan : seperti dalam gambar.

shaklee national conference

Bagaimanapun, kita sekarang sudah berada di cycle baru 2014/2015.
Syarat kelayakan telah pun diperbaharui. 

Yang anda nampak 930 kini 990, (Umrah Ziarah / Italy)
Yang anda nampak 330 kini 380. (Palace of Golden Horses)

Semakin mencabar kan? Untuk pengetahuan anda, memang setiap tahun pihak Shaklee revise kelayakan ini dan setiap tahun bertambah ramai yg melayakkan diri untuk dapat reward-reward ni walau betapa byk kenaikan syarat yg Shaklee kenakan. 

umrah

italy

national conference

national conference
Walau apapun syaratnya, yang penting usaha dan kerja keras mengejar impian dan cita2 dengan Shaklee akan tetap diteruskan. Bukan senang nak senang & bukan susah nak senang. Go for it!

Jika anda berminat untuk mendapatkan shaklee reward ini, anda boleh hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285 (sue). Saya akan guide anda untuk berjaya bersama Shaklee.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan