Phytocol-St: Menurunkan Kolesterol Secara Semulajadi


Lebih daripada 6 juta rakyat Malaysia tinggi kolesterol. Mana taknya, Malaysia kan kaya dengan pelbagai jenis makanan yang sedap2. Sarapan pagi pun dah makan roti canai, nasi lemak, mee goreng mamak. Haa... bg sesiapa yang suka makan makanan yang berlemak dan tinggi kolesterol eloklah ambil Phytocol-St ini, produk terbaru Shaklee yang bakal dilancarkan pada bulan Jun 2014.


phytocol-st, kolesterol

Kolesterol yang tinggi boleh mengakibatkan salur darah tersumbat. Tinggi kolesterol akan mengakibatkan penyakit2 lain timbul antaranya ialah serangan jantung, angin ahmar, penyakit hati, tekanan darah tinggi dan ketidaksuburan.

salur darah tersumbat

penyakit jantung

Faktor2 penyebab tinggi kolesterol ialah:
- Pemakanan
- Merokok
- Minuman keras
- Tekanan
- Hati tidak sihat
faktor tinggi kolesterol
Atasi masalah kolesterol secara semulajadi dengan fitosterol. Institut Kesihatan Kebangsaan (NIH) mengesyorkan penambahan 2000mg FITOSTEROL ke dalam diet harian anda untuk merendahkan paras kolesterol secara semulajadi.

Phytocol- ST, membekalkan 2000mg fitosterol sehari 100% saranan Institut Kesihatan Kebangsaan (NIH). Untuk mendapatkan fitosterol secukupnya, anda perlu mengambil makanan2 ini setiap hari:
- 200 batang lobak merah
- 70 keping roti gandum
- 425 biji tomato

fitosterol

Mampukah anda setiap hari untuk mengambil kesemua makanan berikut dengan jumlah yang banyak setiap hari? Muntah hijau rasanya untuk telan makanan2 tersebut dalam kuantiti yg banyak bukan?

Jangan risau, kini ada cara yang lebih mudah dengan Phytocol-st. Anda hanya perlu mengambil Phytocol-St SEBELUM makan. Phytocol-st akan membantu mengurangkan kolesterol menyerap dalam aliran darah.

paras kolesterol

Berminat mencuba Phytocol-St, sila klik sini untuk pembelian.

Sebarang masalah sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285 (sue).

1 ulasan: