Set Kecantikan Kulit Shaklee Untuk Wajah Kembali Cantik Menawan Tanpa Kesan Jerawat & Cela


Setiap wanita mahukan kulit yang cantik, cerah sekata dan bebas dari jerawat. Ini kerana dengan kulit yang cantik mereka akan tampil dengan lebih berkeyakinan tinggi serta sentiasa ceria. Namun bagi yang mempunyai masalah kulit, ada yang mengambil jalan singkat dengan mengambil krim serta ubat-ubatan yang mampu memberi kesan yang lebih teruk kepada kulit mereka.

Oleh itu, anda haruslah bijak memilih set kecantikan yang berkesan, tidak membahayakan kulit serta kesihatan anda. Set Kecantikan Shaklee adalah pilihan ramai yang ingin mendapatkan kulit yang cantik, berseri, anjal dan kelihatan muda. Mungkin disebabkan harga yang mampu milik dan terbukti berkesan menjadikan Set Kecantikan Shaklee begitu laris dipasaran.

Jom lihat testimoni mereka:
set kulit shaklee
set kulit shaklee
Pengguna set kulit Shaklee yang bertudung corak, baju biru
Fungsi setiap vitamin adalah seperti berikut:

ESP (Soy Isolate Powder)
  • ESP ialah PROTEIN. Protein adalah makanan terpenting untuk tubuh manusia. 
  • Tubuh badan kita terdiri daripada protein seperti tulang, kulit, rambut,otot-otot, organ-organ, plasma, antibodi,enzim, hormon, hemoglobin dan sel-sel. 
  • Keseluruhan sel-sel (anggaran jumlahnya 60 trillion) yang membentuk tubuh badan, semua bergantung kepada protein untuk menjalankan fungsinya seperti membina sel-sel baru, menggantikan tisu-tisu badan yang lama/tua dengan tisu-tisu yang baru, menggantikan tisu-tisu yang rosak/cedera dengan tisu-tisu yang baru. 
  • Pengambilan ESP bersama suplemen-suplemen lain amat membantu dalam meng‘optimum’ kan kadar penyerapan nutrient suplemen-suplemen tersebut ke dalam tubuh kita..senang kata, kesan pengambilan vitamin/mineral akan lebih efektif bersama pengambilan ESP. 
  • Protein yang lengkap, yang baik akan membantu membaiki, membina sel-sel tubuh yang sihat dan cantik. Sel-sel yang sihat lebih mudah menyerap vitamin berbanding sel-sel yang kurang sihat. Sebab tu, seeloknya dalam setiap program/ pakej kesihatan yang anda ambil, disarankan mengambil ESP. 
  • Sejenis antioksida yang menjaga dan memperbaiki kulit, meneutralkan radikal bebas dan kerosakan sel. 
  • Tubuh manusia tidak boleh menghasilkan vitamin e dan sebab itu kita perlu mendapatkan dari sumber luar. 
  • Pengambilan vitamin e dapat mencegah premature aging ( tua sebelum usia). 
  • Menghalang pembentukan garis-garis halus (kedutan). 
  • Mencegah pembentukan kedutan dengan cara meransang pembentukan kolagen, menyokong pembentukan sel-sel baru dan mempercepatkan pertumbuhan sel-sel kulit. 
  • Memperbaiki serta memudarkan parut-parut jerawat. 
  • Membentuk kolagen. Kolagen adalah asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan. Oleh itu, ianya mampu mempertingkatkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik.
  • Mencantikkan kulit. Pengambilan vitamin C setiap hari, untuk kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukan pigmen. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.
  • Memperbaiki inflamasi kulit - Ianya mengurangkan inflamasi kulit, eczema, alergi, kegatalan, kulit kering, memperbaiki bintik penuaan dan kurap.
Kenapa ramai yang kagum bagaimana set kecantikan Shaklee dan ESP membaik pulih sel kulit dengan cepat kan? Ini kerana vitamin yang terdapat dalam set kecantikan Shaklee iaitu (b complexvitamin c dan vitamin e) merupakan vitamin asas dan penting  untuk pembinaan sel kulit baru yang sihat.

ESP juga membantu menghasilkan sel-sel baru dengan lebih cepat serta memperbaiki sel-sel lama yang telah rosak. ESP jika diambil bersama suplemen2 lain akan membantu penyerapan yg lebih baik semua suplemen yang kita ambil..cepat menyerap dan kesan yang lebih baik berbanding mereka yang tak ambil bersama ESP.

Justeru, walau mahal mana sekalipun kosmetik luaran yang anda gunakan, tetapi sel kulit anda tidak sihat, memang sukar untuk dapatkan kulit yang cantik seperti yang anda idamkan. Pengambilan suplemen yang konsisten akan membantu memberi kesan yang baik serta menakjubkan. So tak rugi anda mencubanya sekarang!

Berminat untuk mencuba. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285 (sue). Setiap pembelian dari saya akan mendapat konsultasi percuma serta jadual pengambilan vitamin yang betul.

Sertai ahli Shaklee sekarang dan nikmati 15%-20% potongan harga bagi setiap produk Shaklee.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan