Bisnes Shaklee Bisnes Yang Mudah Tanpa Perlu Modal


Ramai yang tanya saya, kalau nak buat bisnes Shaklee, berapa ribu saya kena keluarkan modal kak? Tak sampai ribu2 dik non, cukuplah untuk pendaftaran ahli Shaklee sahaja iaitu RM75 (Semenanjung Malaysia) dan RM85 (Sabah & Sarawak). Info lanjut klik  sini.

Tak banyak kan dik? Dengan RM75/RM85,jumlah tersebut akan berkali ganda anda dapat jika usaha bersungguh2 dalam bisnes Shaklee.

Bisnes Shaklee ini sangat mudah. Apa yang mudahnya? Ni dia saya senaraikan:

1) Semenjak Shaklee ada sistem online (shaklee2u.com.my), segalanya hanya di hujung jari. Klik saja kalau nak order barang, nak cek bonus, nak daftar keahlian Shaklee, nak baca latest news Shaklee dan lain2.

shaklee2u.com.my

shaklee2u.com.my

2) Tidak perlu beratur panjang untuk pos barang. Shaklee boleh tolong poskan barang anda untuk penghantaran ke seluruh Malaysia, Sabah dan Sarawak. Tak kira berapa banyak barang atau berapa berat barang anda sekalipun, kos pos Semenanjung Malaysia tetap RM10 dan Sabah Sarawak RM20.

3) Tidak perlu kumpul stok. Ada pesanan dari pelanggan, anda boleh terus order secara online.

4) Tidak perlu keluar rumah untuk promosi. Hanya perlu banyakkan sharing pasal manfaat vitamin, kesan positif yang anda rasa selepas makan Shaklee, testimoni pelanggan anda dan lain2. Boleh menggunakan pelbagai medium untuk berkongsi cerita seperti facebook, blog, twitter, instagram dan lain2.

5) Group support yang sentiasa membantu untuk memberi semangat, bertukar idea, berkongsi testimoni, belajar pasal vitamin, belajar pasal marketing dan pelbagai lagi.

6) Paling menarik lagi, bisnes Shaklee ini dapat diwariskan kepada anak2. Bila kita sudah tiada nanti, insyaallah anak2 kita punya sedikit harta dan dapat meneruskan legasi bisnes Shaklee yang telah lama dibina. Bestkan...

register ahli shaklee

Kelayakkan untuk bisnes Shaklee:

1) Pandai mengguna facebook 

2) Mempunyai online banking m2u/cimb clicks 

3) Menyintai vitamin Shaklee

4) Ingin menambah pendapatan

Jika anda berminat menjalankan bisnes Shaklee di bawah group saya iaitu Mumtaz (di bawah naungan group besar Jutawan dan juga iReach), boleh hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 011 1090 4139 (sue). Saya sedia membantu anda mencapai impian hingga berjaya.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan