Tips Berjaya Dalam Bisnes Shaklee


Rata2 yang menjalankan bisnes Shaklee adalah mereka yang inginkan time freedom, money freedom, daily routine freedom dan pelbagai freedom lagilah...Dan alhamdulillah, telah terbukti yang bisnes Shaklee ini mampu memenuhi keinginan yang diimpikan oleh setiap orang. Harini saya kongsikan sedikit tips bagaimana berjaya dalam bisnes Shaklee.

tips berjaya dalam bisnes Shaklee

1) Jangan Jual Shaklee, tapi HIDUP dengannya
Shakleekan diri & keluarga. Ia akan terserlah karisma. Sebab itu kalau nak berjaya dalam Shaklee, GUNA PRODUKNYA! Kalau kita makan vitamin farmasi, tapi jual Shaklee… langsung ‘tak masuk’ kan? Jadi utk bisnes Shaklee kita kena rasa sendiri kebaikan Shaklee, baru auranya terserlah.

Saya sendiri bermula dengan set kesihatan optimum. Nak tahu kisah lanjut klik sini.

2) Buat apa yang kita suka
Jgn buat shaklee kalau rasa dipaksa. Jangan! Berhenti! Tak payah buat!... Nanti bukan menyeksa mental diri sendiri je, orang lain pun turut sama terlibat.

Orang yang sayang dan cinta pada bisnes akan tetap mempertahankannya walau apapun yang terjadi. Bila ada rasa cinta, kita sanggup buat apa saja. Sanggup cari masa utk belajar, cari masa utk praktik, cari masa utk promo, cari masa buat poster, cari masa utk berkomunikasi dgn upline.

3) Share Share Share
Orang kata “good products talk by itself” “produk yg baik akan bercakap sendiri” tapi hakikatnya kalau kita tak share… orang tak tahu. Jadi teruskan berkongsi produk Shaklee, kebaikan dan manfaat yg telah anda rasai selepas consume Shaklee, perbezaan selepas mengambil suplemen Shaklee.

Jangan malu nak berkongsi samada melalui fb,blog,twitter, instagram dan lain2.

4) Amalan rohani
Rezeki ini milik Allah. Jadi mintaklah dengan Dia. Dia yang memegang hati manusia untuk membeli dengan kita. Mintak dengan Allah ni best, sbb Dia tak marah, Dia suka. Lagi banyak kita mintak lagi Dia suka. Lagi besar kita mintak lagi Dia suka. 

Dia lagi suka kita mintak 'Ya Allah datangkan aku 2000 orang customer yang close deal denganku hari ni' daripada 'Ya Allah, 2 orang pun jadilah'. Dia Maha Pemurah & Maha Pengasih. Mintaklah banyak2 jgn segan2.

5) Bantu orang lain utk GROW
Yang best bisnes ni kita bukan sorang2. Kita sama2 membantu anak cucu kita untuk grow. Semua orang ada peluang yang sama.. tak kisahla lapis ke berapa pun. Kita grow dan maju bersama2.

6) Jangan BERHENTI
Redah je segala rintangan dan cabaran yang dihadapi. Kuatkan hati dan perasaan. So lets do it NOW! Satu2nya cara untuk gagal dalam bisnes Shaklee adalah BERHENTI BUAT SHAKLEE.

Sebelum start bisnes Shaklee, anda haruslah mendaftar sebagai ahli Shaklee terlebih dahulu. Ketahui bagaimana untuk mendaftar ahli serta faedah dan kelebihan mendaftar sebagai ahli shaklee di sini dan sini.

tips berjaya dalam bisnes shaklee


menjana pendapatan dengan shaklee

Ingin menjalankan bisnes Shaklee bersama dengan group Jutawan dan iReach? Hubungi saya sekarang untuk maklumat lanjut melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285 (sue).

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan