Vivix Shaklee : Rahsia Kulit Wajah Lembut, Cantik Berseri.


Lebih kurang tiga minggu lagi umat Islam bakal menyambut Hari Raya Puasa. Hari Raya pastinya semua ingin kelihatan cantik, bebas jerawat dan cela di muka. 

Maklumla baju raya dah cantik lip lap lip lap, mai tang muka penuh jerawat...Hancuss...Malu oi nak jumpa sanak saudara dan sahabat handai bukan??

Jangan risau, untuk hasil yang lebih pantas cubalah Vivix. Sangat bertepatan dengan promo Julai Shaklee iaitu Beli 6 PERCUMA 1 Vivix.

Vivix menolong melambatkan penuaan pada tahap sel. Ramuan Vivix melindungi dan memperbaiki sel DNA. Vivix merupakan suplemen anti penuaan terbaik di dunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee.

vivix

Oh.... patutlah ramai yang bertukar dari jenama S** menggunakan Vivix setelah mengetahui kehebatan tonik ajaib ni.. Eh, Ayu Raudhah pun pengguna tegar Vivix ni tau. Baca sini.

Di dalam kajian makmal, ramuan Vivix telah menunjukkan ia memberi impak kepada empat mekanisma utama penuaan pada/ tahap sel:
  1. Melindungi dan membaiki sel DNA
  2. Memberi impak positif kepada pengawalan genetik
  3. Menggalakkan pembentukan baru mitochondria
  4. Melambatkan pembentukan protin AGE (Advanced Glycation End Products)
Juga menolong membantu menjaga/ memelihara:
  • Kesihatan jantung
  • Kesihatan otak
  • Kesihatan sistem imun
  • Kesihatan sendi
  • Perlindungan antioksidan
  • Peningkatan tenaga pada tahap sel
  • Kesihatan dan kesejahteraan badan
Jom lihat testimoni: (Klik imej untuk lebih jelas)

testimoni vivix

testimoni vivix

Saya sendiri pun sudah mencuba Vivix. Kulit badan terasa sangat lembut. Hubby pun selalu puji. Jerawat payah nak singgah di muka. Kekal bertenaga dari pagi sampai ke malam. 

Anda di luar sana, semestinya wajib mencuba Vivix sebotol! Percayalah, anda pasti jatuh cinta dengan penangan Vivix ni.

Berminat mencuba Vivix?

Klik sini untuk order.

Sebarang pertanyaan atau masalah, sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285 (sue).

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan