Makanan Tambahan Untuk Kanak-Kanak


Tiga tahun pertama dalam kehidupan kanak-kanak merupakan waktu di mana perkembangan otak berlaku dengan pesat. Walaupun perkembangan otak terus berlaku selepas itu tetapi tiga tahun pertama merupakan waktu yang paling kritikal. 

Ketika ini otak lebih fleksibel dan bersedia untuk mempelajari sesuatu. Berat otak bayi ketika dilahirkan ialah 25% daripada berat otak orang dewasa. Ketika mencapai usia 3 tahun, otak bayi telah berkembang menjadi berjuta- juta sel (yang terdiri dari neurons dan sel-sel otak yang lain). 

Sel-sel ini kemudiannya bercantum untuk membentuk berjuta-juta “jalinan” (synapses). Jalinan antara sel ini kemudian membentuk pusat kawalan yang kompleks bagi perkembangan mental, emosi, fizikal dan spiritual.

Anak bijak & fokus sejak consume Omega Guard Shaklee

minyak ikan shaklee

✓ Sumber minyak ikan yang mengandungi Asid Lemak Omega 3, termasuklah DHA dan EPA.

Manfaat OmegaGuard
✓ Penting bagi perkembangan dan fungsi otak
✓ Mengatasi masalah asma,batuk dan selsema
✓ Meningkatkan daya tumpuan dalam pembelajaran
✓ Menguatkan sistem imun
✓ Menapis segala virus dan bacteria daripada badan
✓ Kanak-kanak yang mengambil Omega-3 sedari kecil dapat mengurangkan jangkitan pernafasan

Omega Guard – Ia adalah makanan tambahan yang popular sejak zaman berzaman. Ia adalah makanan tambahan yang membekalkan DHA kepada otak si manja. Selain itu ia juga adalah makanan keperluan sel secara tidak langsung membantu meningkatkan sistem imun si anak. 

Pengambilan Omega Guard membantu anak mudah mengingat apa yang mereka belajar serta membantu mereka lebih fokus dalam pembelajaran. 

Kekurangan DHA menyebabkan risiko lebih tinggi ke atas kanak-kanak iaitu masalah ADHD (hyperactive), masalah penglihatan, depresi (tekanan).

Berikan yang terbaik untuk masa depan anak anda kapsul minyak ikan Omega Guard Shaklee. Satu botol mengandungi 90 biji RM136.

Testimoni Omega Guard klik sini.

Sebarang pertanyaan boleh diajukan di email salsabila_85@yahoo.com atau SMS/WHATSAPP: 013 4774 285 (sue)

1 ulasan:

  1. Omega wajib utk anak2 mel...nmpk dorg lbh cerdas dan cepat tangkap apa yg kita ajar

    BalasPadam