Menjana Pendapatan Dengan Bisnes Shaklee Tanpa Modal


Percaya tak kalau saya cakap nak buat bisnes Shaklee ni tak perlu keluarkan modal? Iye betul ni, serius saya tak tipu tapi ada syaratnya.

Sebelum start bisnes Shaklee, pertamanya anda perlu register membership Shaklee iaitu RM65. Yuran keahlian Shaklee adalah seumur hidup dan tidak perlu renew keahlian.

Kalau tak nak bayar pun tak pe. Anda kena membeli belah produk Shaklee dalam anggaran RM650 untuk melayakkan anda mendapat keahlian percuma Shaklee.


Apa yang bestnye bisnes Shaklee?

1) Modalnya yang rendah iaitu hanya RM65

2) Tidak perlu simpan stok. So jimatla ruang di rumah anda ye. Tak perlu beli almari besar gedabak simpan stok.

3) Bisnes online. Nak order barang, nak register new member, nak cek bonus, nak cek berita terkini segalanya hanya perlu klik shaklee2u.com.my.

4) Tak perlu keluar pos barang. Shaklee yang akan tolong postkan barang anda. Kadar pos Shaklee ke Semenanjung Malaysia adalah RM10 dan Sabah Sarawak RM20. Tak kiralah berapa berat pun barang anda, kos adalah seperti di atas. Jimatkan tu!

5) Tak perlu cari orang, orang yang akan cari anda. Sebab apa? Sebab produk Shaklee dijamin selamat, berkesan dan terbukti selama lebih 50 tahun.

6) Tak perlu keluar rumah meeting bagai. Coaching dibuat secara online. Sekali sekala je akan dibuat secara offline.

7) Kelas Shaklee adalah mesra anak. Anak2 boleh dibawa bersama dalam kelas. Cuma pastikan anak anda terkawal semasa dalam kelas. Itu yg syok tu.. Tak de lah rasa berat hati nak tinggalkan anak sendirian di rumah.

8) Dapat bonus di tengah bulan. Setiap 15hb semua Shaklee Independent Distributor (SID) akan mendapat bonus yang telah diusahakan dalam bulan lepas. Usaha lebih dapat lebih. Bonus anda, anda yang tentukan.

9) Berpeluang melancong dalam dan luar negara secara PERCUMA dengan trip 6 star. Sape yang nak bg FREE kan semua ni. Siap boleh bawa pasangan, mak ayah, mertua, adik beradik lagi tu. Wow..mmg syoklah!

Umrah ziarah pun ditaja sepenuhnaya oleh Shaklee bg yang beragama Islam.

10) Harga produk Shaklee adalah mampu milik. Shaklee bukan sahaja tertumpu pada produk kesihatan, produk kecantikan dan kebersihan rumah pun ada. Anda kena cuba, baru jatuh cinta. Saya pun dah mencuba hampir kesemua rangkaian produk Shaklee.

bisnes tanpa modal

Kalau anda berminat mencuba bisnes Shaklee, cepat2 hubungi saya samada melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285 (sue). Coaching tip top saya berikan untuk anda yang bersungguh2.

Menyesal betul saya kenal bisnes Shaklee ni lambat. Kalau tidak, dah lama saya sudah menjadi Jutawan.

0 Pembaca Setia:

Catat Ulasan