Pengasas Shaklee Corporation & Falsafah Shaklee


pengasas shaklee

Dr Forrest C Shaklee merupakan pengasas kepada Shaklee, yang menerajui barangan dan produk kesihatan semulajadi yang terulung di dunia selama tempoh lebih 50 tahun. 

Pada tahun 1956, beliau telah menubuhkan Shaklee Corporation yang merupakan syarikat jualan langsung pertama di dunia.

pengasas shaklee
Dr Forrest C Shaklee
Apabila anda memilih Shaklee, anda akan tahu 3 perkara yang dititikberatkan mengenai produk Shaklee iaitu ia sentiasa Selamat, ia sentiasa Berkesan, ia sentiasa Mesra Alam.

Falsafah Shaklee (klik imej untuk lebih jelas)
Shaklee Corporation yang berpengkalan di Pleasonton, California ternyata unggul sebagai HANYA satu syarikat yang terbukti vitamin dan supplemennya berkesan dan telah memberi impak kepada tahap kesihatan yang lebih baik.

Lebih daripada USD 300 juta yang dilaburkan dalam ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan (RnD).

Misi Shaklee adalah untuk menyediakan kehidupan yang lebih sihat untuk semua orang dan kehidupan yang lebih baik untuk sesiapa sahaja.

Saya adalah salah seorang di antara beribu lagi Shaklee Independent Distributor (SID) yang sangat berpuas hati dengan hasil produk Shaklee. Anda pula bagaimana?

Jika mahu mencuba produk2 Shaklee, boleh hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285 (sue), untuk maklumat lanjut.

1 ulasan:

  1. Shaklee mmg menjaga kualiti produknya kan...i will always prefer shaklee ;)

    BalasPadam