Mentor Shaklee dalam Majalah Harmoni


Apabila saya mendapat tahu cerita mentor Shaklee tersiar dalam majalah Harmoni bulan September 2014, cepat2 saya whatsapp dengan hubby minta tolong belikan. Mesti la saya tak nak ketinggalan. Alhamdulillah, hubby berjaya belikan untuk saya.


Ini lah mentor kesayanyan saya merangkap moyang saya dalam bisnes Shaklee. Beliau seorang yang sangat tabah dan merendah diri. Sudah beberapa kali saya berjumpa dan menghadiri kelas serta program dengan beliau. Huhu...memang membuak2 semangat dan aura positif bila berada disamping beliau. Best sangat!




Membaca bingkisan kisah beliau dalam majalah ini, membuatkan hati saya sangat sebak.  Antara petikan kata2 beliau yang terkesan di hati saya antaranya ialah "Memang kita ingin hidup senang, tetapi berapa ramai pula yang sanggup lalui gunung2 cabaran dan kesukaran ini. Jika anda mampu sediakan tujuh gunung air mata darah, tujuh gunung peluh keringat, tujuh gunung kasih sayang, tujuh gunung keikhlasan dan tujuh gunung kesabaran, insya-Allah anda akan jadi hebat."

Itulah dia secebis kata2 dari beliau. Bukan senang nak senang. Faham ke? Apa jua bisnes sekalipun tetap ada cabarannya masing2 kan.

Saya sangat kagum dengan beliau. Saya mengharapkan suatu hari nanti, saya akan berjaya seperti beliau. Masih berbaki lima lagi gunung yang harus saya daki. Mohon kawan2 semua, tolong doakan kejayaan saya dalam bisnes Shaklee ini ye.

Anda yang di luar sana, jika berminat menceburi bisnes Shaklee, jangan malu untuk menghubungi saya melalui sms/whatsapp: 013 4774 285. Hendak seribu daya, tak nak seribu dalih. Jom bersama saya untuk memenuhi impian hidup anda. InsyaAllah saya akan bantu memberi bimbingan sebaiknya.

1 ulasan: