Program Shaklee yang Havoc: Jom Hebat Utara 2014 (JHU)


Alhamdulillah, saya telah diberi kesempatan menghadiri program Jom Hebat Utara (JHU) pada 30 Ogos 2014 bertempat di RECSAM Pulau Pinang. Dah alang2 nak menyambut merdeka esoknya, kami sekeluarga ambik kesempatan pulang ke kampung hari Jumaat pagi dan esoknya pagi2 lagi dah bertolak ke JHU.

JHU dianjurkan oleh group Shaklee saya di bawah naungan Master Lyna & Master Zainul iaitu group iReach. Pengisian program adalah lebih kepada untuk memberi penjelasan untuk beberapa isu semasa Shaklee yang telah timbul baru2 ini, perkongsian pengalaman bercuti 6 bintang atas tajaan Shaklee, slot motivasi serta pelbagai perkongsian tips yang hebat.

Sepanjang JHU berlangsung memang tak terasa langsung mengantuk. Memang penuh dengan semangat dan aura positif yang membuak2. Apa yang bestnya program Shaklee ni ialah dapat bawa anak2 sama2 menghadiri program asalkan dapat mengawal anak2 semasa program berlangsung.

Ada disediakan aktiviti mewarna untuk anak2 supaya masa mereka terisi dengan perkara berfaedah. Sebelah petangnya pula ada bengkel berkumpulan di mana group yang paling best present akan dapat hadiah beg coach dari US. Wowweee...syok sangat lah kan. Namun, bukan nasib kumpulan saya untuk menang pada hari itu..

Apa2 pun, program macam ni memang sangat best. Rugi sangat kalau tak hadir. Selain dapat menimba ilmu, dapat juga bertukar kawan baru.

Celoteh punya celoteh dah sampai ke penghujung cerita. Jom kita layan gambar.










Jika anda berminat nak join bisnes Shaklee yang ohsem ini, sila jangan malu untuk hubungi saya melalui sms/whatsapp: 013 4774 285 (sue). Saya akan guide anda sehingga berjaya insyaAllah.

1 ulasan: