Day 5: 10 Favourite Songs

Assalamualaikum.


Sejujurnya masa zaman sekolah menengah yang Sue suka sangat melayan lagu-lagu nih semua. Sekarang dah tua ni, dah jarang sangat layan lagu-lagu ni. Lebih banyak berzikir maklumla menjadi supermom yang kena handle 3 orang anak syurga, rumahtangga dan juga bisnes khenn? Hihihi.

Antara lagu-lagu kegemaran Sue suatu ketika dahulu ialah:

1) My Love -Westlife

2) It's All Coming Back To Me Now - Celine Dion

3) God Must Have Spent A Little More Time On You - N'sync

4) I Do - 98 Degrees

5) Mariah Carey feat Boyz II Men - One Sweet Day

6) I Want It That Way - Backstreet Boys

7) I Wanna Be With You - Mandy Moore

8) One In a Million -Bosson

9) Still The Same - Joey Mcintyre

10) Hujung Dunia - Hanie Soraya (lagu ni tengah hits kan sekarang...terjebak jugak Sue dengan lagu ni)

Sebenarnya ada banyak lagi lagu yang Sue suka. Sampai ke esok pun tak habis kalau nak menulis. Cukuplah dengan sepuluh lagu di atas.

Apa pula lagu kegemaran kawan-kawan? Ada tak yang sama dengan Sue?

7 ulasan:

  1. rasanya kita sama zaman kot...no 1-9 tu, memang best2...^_^

    BalasPadam
  2. ooohemgi memang lagu-lagu zaman 90s ni kak hihi.. zaman CT sek rendah nak ke sek menengah ni hihi.. westlife opcoz. everyones sweetheart hihi.. nsync tak berapa boleh ngam sangat. suka bb lagi

    BalasPadam
  3. Lagu 1-9 tu wana pun minat sangat dengar.. Lagu2 90-an..teringat zaman sekolah menengah..best!!!

    BalasPadam
  4. Samala.. lagu2 ni masa zaman sekolah menengah.. jiwang gittewww

    BalasPadam
  5. Lagu-lagu omputih semuanya. Ni memang lagu zaman remaja kita kan sue..;-)

    BalasPadam
  6. Does your phone have unique ring tones? Ringtones are attractive. Today I will share with you the best and most fun ringtones for your mobile.

    Here are the ringtones for your mobile phone:

    - Perfect Strangers Marimba Remix ringtones
    - Rather Be Marimba Remix ringtones
    - Hamara Hal Na Pucho ringtones
    - Ban Ja Tu Meri Rani (Remix) – DJ Lemon ringtones
    - Tere Dar Par Sanam ringtones

    There are also many great and unique ring tones, you can visit the homepage to hear and download more, everything is quality and free. I hope you enjoy: https://ringtonesmobile.net/

    BalasPadam