Jus Anti Penuaan Cantik Jelita Macam Rita Rudaini & Ayu Raudhah

Assalamualaikum.

Siapa disini suka minum jus anggur merah? Benarkah jus anti penuaan ini benar-benar berkesan? Mari kita lihat.

anggur muscadine

Menurut profesor Charis Eng dari Cleveland Clinic Lerner Research Institute di Ohio, buah anggur merah mempunyai manfaat tersembunyi untuk kesihatan. Daripada hasil ujian, didapati resveratrol iaitu sebatian  di dalam buah anggur yang berkhasiat bagi meningkatkan kesan ubat kanser, terdapat di dalam segelas jus anggur merah.

Para penyelidik juga mendapati khasiat buah anggur merah dalam mengurangkan risiko serangan penyakit jantung, Alzheimer serta melambatkan proses penuaan. Bagi penyelidik, penemuan ini menunjukkan kesan aditif di antara dua sebatian pada signal sel kanser payudara dan menghalang pertumbuhan sel kanser jika segelas jus anggur merah diambil setiap hari.

Shaklee juga ada produk yang diperbuat daripada anggur muscadine yang bertindak sebagai anti penuaan dan anti kanser. Ia dikenali sebagai Vivix.

jus anggur merah

Vivix bukan sahaja mengandungi resveratrol, malah kaya dengan 15 polifenol yang bertindak sebagai antioksidan dan antipenuaan sel.

jus anggur merah

Hasil gabungan antara resveratrol dan polifenol telah menjadikan Vivix 10 kali ganda lebih baik dari resveratrol yang terdapat dalam jus anggur biasa atau wain (minuman keras).

jus anggur merah

Kini Vivix telah menjadi pilihan produk makanan kesihatan kebanyakan artis antaranya ialah Rita Rudaini dan Ayu Raudhah.

jus anggur merah


jus anggur merah

Antara testimoni mereka yang telah mencuba Vivix:



Ingin kelihatan 25 tahun lebih muda dari usia sebenar? Cubalah sebotol Vivix anda sekarang. Saya yakin anda pasti berpuas hati dengan hasilnya. Nanti saya kongsikan dengan anda cara buat masker Vivix. Teruja tak nak tahu? ;) Cepat-cepat kontek saya ok.

faedah menjadi ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.

Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja. 

Jangan lupa kongsikan artikel ini dengan klik butang Google+ atau Facebook kepada rakan-rakan anda. Siapa tahu, penulisan ini mampu membantu mereka yang memerlukan. Terima Kasih :)

11 ulasan:

  1. http://cikanggur10.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. Thanks atas perkongdian Su...tp vivix ni agak mhl kan?

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. uuuish blog akak berwajah baru ke ? CT buka guna hp ni datang blogwalking.. jauh scroll nak cari tempat komen hehehe..

    ps : ct ade buat segmen baru.. sudikan join :)

    BalasPadam
  5. teringin tau nak try vivix ni... tapi tu laa... agak mahal jugak :(

    BalasPadam
  6. eh eh wajah baru blog sue ye..
    sue wat sndiri ke

    BalasPadam
  7. wahhh, memang nampak lain wajah dia
    berkesan

    BalasPadam