Rahsia Kulit Berminyak, Berjeragat, Kulit Kusam dan Mata Panda Hilang Tanpa Perlu Botox & Kos Yang Mahal

Assalamualaikum.

Seringkali kita mendengar rintihan dan keluhan wanita yang mengalami masalah kulit berminyak, berjeragat, kulit kusam dan lingkaran gelap bawah mata (mata panda). Pelbagai produk kosmetik disapu bagi menutup cela namun berkesan untuk sekejap cuma.

Tahukah anda dengan pengambilan kolagen yang cukup, ianya mampu membantu mengurangkan isu kecantikan kulit yang dialami oleh majoriti wanita masa kini.


Mengapa Kita Perlu Kolagen untuk Kulit?

Kolagen adalah protein utama tisu penghubung dan bertanggungjawab untuk keanjalan kulit, kelembapan kulit, kelembutan kulit, pembaharuan sel-sel kulit yang berterusan. Penyelidikan membuktikan dengan jelas bahawa proses penuaan kulit berlaku dalam tisu penghubung, yang mana bahan utamanya ialah kolagen.

Dengan bertambahnya usia, kolagen dalam tubuh akan semakin berkurang. Bermula dari umur 25 tahun metabolisme kolagen dalam tubuh kita mula menjadi lambat, kandungan kolagen juga mula menurun.

Kesan Kehilangan Kolagen

collagen shaklee

Bahan Utama Dalam Shaklee Collagen Powder

kandungan bahan shaklee collagen powder

Testimoni







Sempena bulan December ini, Shaklee menawarkan promosi Buy 3 Free 1 Collagen Powder. Untuk pengetahuan anda, collagen akan dihentikan sementara penjualannya bermula 1 Jan 2015 nanti untuk proses reformula dan pendaftaran semula.


Ia dijangka akan kembali dijual selepas 9-12 bulan nanti. Suatu ketika dulu Vitamin C Shaklee juga hampir setahun tidak dijual di pasaran untuk proses improve formula.

Jadi, jangan lepaskan peluang ini untuk borong stok collagen anda dan dapatkan FREE MEMBERSHIP dengan setiap pembelian set promosi ini.

membership shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja. 

Jangan lupa kongsikan artikel ini dengan klik butang Google+ atau Facebook kepada rakan-rakan anda. Siapa tahu, penulisan ini mampu membantu mereka yang memerlukan. Terima Kasih :)

4 ulasan:

  1. mamamyja memang nak try collagen nih, tapi regenya.. aduhai lemah sikit jantung. Hehe

    BalasPadam
  2. Mamamyja, smg dimurahkan rezeki mama utk memcuba. :)

    BalasPadam
  3. kalau ada duit, memang saya nak try kak. hehe. harap nanti boleh beli :)

    BalasPadam