Promosi Januari: Multivitamin Kanak-Kanak Sehingga Supelemen Untuk Warga Emas Kerana Kami Peduli Kesihatan Anda

Assalamualaikum.

Alhamdulillah kerana masih diberi peluang bertemu dengan tahun 2015. Sempena dengan tahun baru ini Shaklee menawarkan promosi produk bukan SATU tetapi TIGA produknya iaitu:

1) Vitalea for kids @ Multivitamin Kanak-Kanak

suplemen kanak-kanak

Multivitamin ini sesuai diambil kanak-kanak setahun ke atas mengikut dos yang tertentu. Setiap rumah wajib ada sebotol multivitamin ni tau. Lagi-lagi dah nak buka sekolah. Elok sangat diberikan pada anak-anak supaya mereka kekal sihat, cergas dan fokus belajar.

2) Alfalfa Complex

perapat

Alfalfa complex ini adalah HOT produk pilihan wanita masa kini. Ianya merupakan salah satu produk dalam set menyusu. Sebab itu gabungan set menyusu ini menjadi pilihan ibu menyusu yang mengalami susu merudum sebagai MILK BOOSTER.

Tak kurang juga yang memilih Alfalfa dengan gabungan Garlic Complex bagi merawat masalah KEPUTIHAN yang tidak selesa.

Yang nak KURUS, telan 10 biji hilang terus masalah suka mengunyah makanan rapu. Nafsu makan pun kurang.

Jangan tak tahu, para suami pun suka tau kalau isteri mereka amalkan Alfalfa ni. Kata mereka isteri mereka makin langsing, ketat dan sedap macam MALAM PERTAMA.

Baca Testimoni Alfalfa di sini.

3) VIVIX

jus anti penuaan

Vivix ni aka air sirap ini menjadi pilihan wanita yang ingin kelihatan 25 tahun lebih muda. Nampak gojes gitu :)

Selain itu Vivix juga merupakan suplemen untuk mereka yang mengidap kencing manis (diabetes), darah tinggi, sakit jantung, stroke, thalassemia dan juga alternatif untuk BERHENTI MEROKOK!

Baca Testimoni VIVIX di sini.

Saya sangat mengesyorkan pembelian sewaktu promosi kerana ianya jauh lebih murah dan sangat berbaloi-baloi. Oleh yang demikian cepat-cepatlah rebut peluang keemasan ini ok!

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja. 

Jangan lupa kongsikan artikel ini dengan klik butang Google+ atau Facebook kepada rakan-rakan anda. Siapa tahu, penulisan ini mampu membantu mereka yang memerlukan. Terima Kasih :)

6 ulasan:

  1. haaaa cepat cepat semua mommies and daddies dapatkan produk ni tengah promosi..

    huntong anak-anak skarang.. suplement sihat ada banyak..

    BalasPadam
  2. moga rezeki sue tahun ni tambah masyuk ya :)

    BalasPadam
  3. Moga murah rezeki sis..

    BalasPadam
  4. Salam...Acik singgah sebentar..jenguk kawan-kawan...Anyway..Happy Birthday...semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki..

    BalasPadam