Cara Mengatasi Rambut Gugur Tanpa Perlu Rawatan Rambut Yang Mahal

Masalah rambut gugur bukan sahaja di alami oleh wanita, malah lelaki pun turut mengalaminya. Namun, masalah ini lebih kronik pada golongan wanita maklumla wanita banyak mengalami perubahan hormon.

syampu untuk rambut gugur

Bangun-bangun pagi tuuuudia penuh rambut di lantai, lepas mandi pulak bergumpal-gumpal rambut di lubang toilet, dalam rumah lagilah bersepah rambut di merata-rata tempat. Stressnya kan!

Macam-macam produk dah cuba, begitu juga dengan petua tradisional, namun tiada hasil positif yang dapat. Aduhai sedihnya rasa hati ini. Suami pula asyik membebel sebab kepala isteri hampir botak, rumah pula bersepah dengan rambut di merata tempat.

Adakah anda mengalami situasi sama seperti di atas?

Ya, bagi Puan Maria Awi. Beliau mengalami masalah rambut gugur yang kronik. Jom tonton kisah beliau dalam video ini:

Rambut Gugur Merimaskan, Terutama Wanita Bertudung Ini... 

Puan Maria mengalami masalah rambut gugur yang sangat kronik. Kelihatan banyak rambut gugur di lantai rumah hampir setiap hari. Naik seram pula apabila rambut beliau gugur lebih banyak dari rambut suami beliau. Seakan-akan beliau hampir botak.

Beliau sangat runsing memikirkan masalah ini. Tambahan pula, beliau rasa sangat malu dan rasa rendah diri apabila berhadapan dengan suami di rumah.

Selepas beliau terjumpa Shaklee, beliau telah mencuba set syampu shaklee iaitu Prosante, ESP dan Zink.

Prosante untuk siapa?
syampu untuk rambut gugur
  • Sesuai dipakai oleh semua golongan samada lelaki mahupun wanita yang mengalami masalah rambut seperti kelemumur, rambut menipis, rambut berminyak,kulit kepala gatal dan sebagainya.
  • Sesuai juga dipakai bagi mereka yang TIDAK mempunyai masalah rambut tetapi inginkan produk yang semulajadi dan bersih serta BEBAS dari bahan kimia.
ESP ialah protin soya yang mengandungi 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Ia turut diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral. Asid amino penting untuk membina otot, kuku, rambut,darah, organ, kulit dan lain-lain.

protin
Zink mengaktifkan 200 jenis enzim di dalam tubuh kita untuk memelihara metabolisma gigi dan pertumbuhan para remaja. Zink berkebolehan menggabungkan DNA, RNA dan protin, seterusnya merangsang regenerasi sel.

Ia juga membentuk kolagen untuk membantu pembentukan protin bagi pertumbuhan dan perkembangan kulit, kuku dan organ.

syampu untuk rambut gugur
Selepas Puan Maria konsisten menggunakan ketiga-tiga produk ini, alhamdulillah beliau kini telah bebas dari masalah rambut gugur. 

Tiada lagi kelihatan gumpalan rambut di dalam toilet dan di lantai rumah. Beliau rasa sangat gembira. Kini beliau sangat confident berhias cantik-cantik di hadapan suami tanpa ada kerisauan lagi.

Usah ragu-ragu dengan produk yang terbukti berkesan ini. Jika anda membeli produk ini sekarang, bermakna anda telah membuat pilihan yang sangat bijak. Peluang bijak ini tidak harus dilepaskan.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Subang Air pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja. 

Jangan lupa kongsikan artikel ini dengan klik butang Google+ atau Facebook kepada rakan-rakan anda. Siapa tahu, penulisan ini mampu membantu mereka yang memerlukan. Terima Kasih :)

8 ulasan:

  1. wana pun sebelum ni mengalami masalah rambut gugur..lepas potong rambut pendek sikit dan amalkan minum supplemen..alhamdulillah, masalah rambut gugur sudah berkurangan :)

    BalasPadam
  2. bersalin anak ketiga dulu pun banyak sangat gugur, guna serum juga, minta tolong suami yg sapukan :)

    BLOG OH! BLOG

    BalasPadam
  3. Mia klu rambut panjang memang tak boleh ... gugur. Last2 berambut pendek sahaja.

    BalasPadam
  4. tu la sjak lepas bersalin rambut makin byk gugur..maybe bole la try nnt shaklee ni...tq for info...

    BalasPadam
  5. boleh stress kalau rambut byk gugur...bila stress...lagi laa bnyak gugur...hihiihi...

    BalasPadam
  6. Memang best produk ni..

    BalasPadam
  7. adus ni memang masalah utama ni.. T.T
    kalo gugur selai tumbuh 10 lai lagi xpe gak ahaha..

    BalasPadam