Kecilkan Liang Pori Dengan Tomato

Assalamualaikum.

Jika anda sedang mencari jalan untuk mengecilkan liang pori yang terbuka pada wajah, gunakan tomato.

tomato mengecilkan liang pori

Kisar tomato dan campurkan dengan beberapa titis limau sebelum anda oleskan pada wajah anda. Biarkan sapuan tersebut kering dalam tempoh 15-20 minit sebelum dibersihkan.

Selamat mencuba.

8 ulasan:

  1. terimakasih infonya mba hehe

    BalasPadam
  2. tomato mmg bnyk khasiat..bagus tips ni, bolehla cuba nnti insyaAllah :)

    BalasPadam
  3. info yang sangat menarik..wana penah baca tentang info ni :)

    BalasPadam
  4. wahhh leh cuba ni..hehe thanks sudi share.. ^_^

    BalasPadam
  5. oooo...boleh ehhh....baru tauuuuu..hihihi

    BalasPadam
  6. liang pori el byk
    tu sbb el cepat peluh n muka berminyak
    ermmm x rajin lah nak letak tomato tu
    sat lagi anak meragam nak susu..tp lau x rajin caner nak ilangkan pori2 tu kan hehe

    BalasPadam
  7. CT tak suka makan tomato raw.. kenot go at all.. tapi bila da blend jadi smooties okay =P ahaha..
    selalunya gabung tomato n nanas..ooonomnom.. x penah sapu kat muka lagi..

    BalasPadam