Tekanan Darah Tinggi Buatkan Suami Takut Kehilangan Isteri Dan Anak2. Apa Beliau Buat Untuk Kembali Sihat?

Tekanan darah tinggi menunjukkan sedikit gejala sahaja sehingga kita baru sedar yang kita mengalaminya. Tekanan darah tinggi TIDAK membawa maut tetapi penyakit lain yang dibawa atau diburukkan oleh tekanan darah tinggi boleh membawa maut seperti strok, serangan jantung, kegagalan jantung, angina, kegagalan buah pinggang dan banyak lagi.

ubat darah tinggi

Berita baiknya ialah hampir 90% tekanan darah tinggi boleh dikawal dengan diet, mengambil makanan tambahan dan mengubah gaya hidup.

Encik Fahmi Suhaimi berkongsi kisahnya bagaimana beliau yang mempunyai tekanan darah tinggi sehingga pernah terbaring sebanyak 2 kali akibat sakit kepala yang teruk dan tidak mampu bangun. Bagaimana beliau kembali sihat? Rugi tak tonton video ini.


Ubat Darah Tinggi? Apa Laki Ni Buat Untuk Turunkan Tekanan Darah

Encik Fahmi dulunya seorang yang obesiti mempunyai tekanan darah tinggi dan paras kolesterol yang tinggi. Kadang-kadang beliau sakit dada dan menyuarakan kerisauan bimbang mengenai bacaan darah tinggi dan dan paras kolesterol yang tidak normal kepada isterinya.

Doktor menasihati beliau perlu makan ubat, jika tidak akan membahayakan nyawa beliau. Terbayang wajah anak-anak yang masih kecil, beliau berazam untuk berubah, demi untuk kembali sihat.

Apa yang beliau buat untuk kembali sihat ialah:

1) Tidur awal dan kurangkan stress.

2) Amalkan gaya hidup yang sihat dengan melakukan senaman selama 30 minit sehari setiap hari secara konsisten.

3) Pengambilan suplemen Shaklee iaitu Omega, Vit C, Garlic Complex, Phytocol, CoQ 10 dan  B Complex. Alhamdulillah suplemen ini telah membantu mengembalikan tekanan darah tinggi dan paras kolesterol yang normal. Beliau juga telah berjaya menurunkan berat badan sebanyak 13kg dalam masa 3 bulan.

Makanan tambahan cuma melengkapi langkah-langkah lain yang mesti anda lakukan untuk membantu mencegah tekanan darah tinggi. Tekadkan keazaman untuk mengubah gaya hidup yang lebih sihat. Ubahkan destinasi anda untuk mencapai kesihatan OPTIMUM dan kesejahteraan, daripada menuju ke arah kehidupan yang penuh penderitaan.

Kesihatan bukan satu tempat di mana anda tiba. Ia merupakan perjalanan harian yang mempunyai banyak pilihan.Beranikanlah diri anda untuk membuat pilihan yang betul. Usaha anda itu benar-benar berbaloi!

Usah ragu-ragu dengan produk yang terbukti berkesan ini. Jika anda membeli produk ini sekarang, bermakna anda telah membuat pilihan yang sangat bijak. Peluang bijak ini tidak harus dilepaskan.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Subang Air pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja. 

Jangan lupa kongsikan artikel ini dengan klik butang Google+ atau Facebook kepada rakan-rakan anda. Siapa tahu, penulisan ini mampu membantu mereka yang memerlukan. Terima Kasih :)

4 ulasan:

  1. mama wana ada penyakit darah tinggi..setiap bulan kena jumpa doktor dan ambil ubat..tapi, alhamdulillah mama banyak kawal pemakanannya dan amalkan memakan oat..tekanan darah pun dah turun cuma tak boleh letih..

    BalasPadam
  2. nice sharing. Alhamdulillah my family tak ada penyakit 3 serangkai. Hopefully tak kena.

    Bila tengok org tua yg ada darah tinggi, diorang ni suka marah membebel tak berhenti. Bukan bahaya kat diri sendiri je penyakit ni, buat org sekeliling stress juga :p

    BLOG OH! BLOG

    BalasPadam
  3. Kwn sy pon dh kena drh tggi..umo muda lgi..penyakit xkenal umo dh skg ni kan...

    BalasPadam
  4. ayah CT ada HBP tinggi.. kadang2 tu ayah kata tak stress pun.. hati rasa senang saja tapi
    tetiba pening semacam.. penyakit2 cemni attack without kita sedar.. bahaya..
    elokla ada precaution n supplement macam ni skarang..

    BalasPadam