Tip Atasi Masalah Peluh Berlebihan Agar Kawan Tidak Lari Akibat Tidak Tahan Bau Busuk Peluh

Anda mengalami masalah peluh berlebihan? Tak tahan diejek kawan-kawan dengan bau badan yang busuk? Tak confident berada dalam khalayak ramai? 

Tahukah anda, ada makanan yang boleh membantu mengurangkan pengeluaran peluh:

1) Tiram


Setiap lebih 85g hidangan tiram mencukupi 19% keperluan magnesium dan 10 kali ganda keperluan zink. (Galian ini boleh mengatasi masalah peluh berlebihan)

2) Kuaci


Ia kelihatan seperti snek biasa tetapi kuaci kaya dengan kandungan magnesium dan zink yang berkesan mengawal peluh berlebihan.

3) Yogurt

Produk susu ini mengandungi bakteria sihat. Pengambilan yogurt sebanyak 450ml mengandungi magnesium 37g dan zink sebanyak 1.8mg yang akan memenuhi 10% keperluan harian.

Nak penyelesaian mudah kepada bau badan akibat dari peluh berlebihan ini?

Cubalah Shaklee Alfalfa Complex.


Shaklee Alfalfa Complex membekalkan nutrisi yang mana kebanyakannya tidak terdapat di dalam buah-buahan mahupun sayuran. ia kaya dengan protin, asid amino, klorofil, serat, 15 zat galian, 10 vitamin, 8 enzim dan fitokimia. 10 biji alfalfa menyediakan nutrisi yang menyamai segelas susu.

Alfalfa mempunyai agen anti-bakteria di dalam klorofil. Apabila alfalfa dimakan, ia mengurangkan masalah bau badan dengan membunuh bakteria yang hadir pada badan.

Testimoni Shaklee Alfalfa menghilangkan bau badan DI SINI.

Usah ragu-ragu dengan produk yang terbukti berkesan ini. Jika anda membeli produk ini sekarang, bermakna anda telah membuat pilihan yang sangat bijak. Peluang bijak ini tidak harus dilepaskan.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Subang Air pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja. 

Jangan lupa kongsikan artikel ini dengan klik butang Google+ atau Facebook kepada rakan-rakan anda. Siapa tahu, penulisan ini mampu membantu mereka yang memerlukan. Terima Kasih :)

8 ulasan:

  1. nice sharing sis...
    wahh baru tau kuaci pon leh kurangkan berpeluh..

    BalasPadam
  2. el ni mmg cepat berpeluh..duk dlm umah/ofis pun berpeluh
    tp xdelah kuar bau2an haha..kita wangi ok ekeke
    kena makan tiram kuaci n yogurt lah mcm ni eh

    BalasPadam
  3. terima kasih atas infonya... boleh cuba juga ni... orang jantan memang kuat berpeluh

    BalasPadam
  4. Nak try jgk ni nanti..

    BalasPadam
  5. Kuaciii..lama xmkn...sedap ni...leh kurangkan bau bdn..hihihi

    BalasPadam
  6. kuat berpeluh jugak tapi tak adalah pernah kena komen busuk ke apa =P
    kalo peluh kena cepat2 mandi.. then baju tu jangan la pakai dah.. ada orang slagi x rotate 2/3 kali dok repeat gak pakai baju yg sama.. mmg haaarum ahaha.. woaah koci pun boleh membantu ye..
    lama tak kunyah koci..

    BalasPadam