Cara Cepat Hamil Untuk Dapat Zuriat Sendiri Tanpa Perlu Stress

Lumrah bagi pasangan yang baru berkahwin atau yang sudah lama mendirikan rumahtangga inginkan zuriat sendiri buat penyeri rumahtangga yang dibina.

cara cepat hamil

Jika anda sudah memeriksa diri dan pasangan anda TIDAK ADA sebarang punca ketidaksuburan, anda boleh cuba berikhtiar dengan pengambilan set suplemen Shaklee selain daripada pengambilan makanan yang dapat membantu meningkatkan kesuburan atau dengan membuat rawatan kesuburan.

Apa yang terkandung dalam set kesuburan Shaklee?

tips subur

Vitamin E & Selenium - membantu meningkatkan hormon seks baik lelaki mahupun wanita yang juga terkenal sebagai “vitamin seks”. 

Selain menghaluskan kulit, anti penuaan, melancarkan peredaran pembuluh darah, mencegah pembentukan darah beku, pembentukan sel2 baru (termasuk RNA & DNA) dan lain-lain, ianya juga amat terkenal mempunyai khasiat untuk meningkatkan kelelakian & menyuburkan organ reproduksi lelaki & wanita. 

Sebanyak 50% Selenium di dalam badan lelaki berada di dalam testikel & duktus seminal. Selain itu, lelaki akan kehilangan selenium melalui air mani. Maka, suplemen Selenium yang cukup sangat membantu hubungan seksual bagi lelaki.

Zinc Complex - Bagi kaum lelaki, zink merupakan zat yang sangat penting bagi proses pembentukkan hormon testosterone, bantu kekalkan jumlah air mani, bantu kekalkan paras testosterone yang bersesuaian, serta memberikan tenaga untuk sperma agar lebih aktif menuju ke ovum. 

Selain itu, zink berperanan dalam proses pembentukan genetik, iaitu pada DNA (Deoxyribose Nucleid Acid). Secara keseluruhannya, Zink membantu mengekalkan keinginan seksual yang tinggi dan menghasilkan sperma yang sihat. Kekurangan Zink bagi lelaki akan mengakibatkan pelbagai masalah seksual termasuk sperma yang abnormal, dan penyakit prostat.

Zink digunakan untuk kesuburan bagi wanita kerana zink akan melindungi sperma dan melawan bakteria dalam vagina.

GLA Complex - Diamalkan oleh wanita, terutama yang menghadapi masalah haid tidak teratur. Gamma Linolenic Acid (GLA) bantu wanita hasilkan cecair serviks yang subur & berkualiti, yang juga dikenali sebagai ”Mukus serviks putih telur (egg white cervical mucus)”. 

Cecair serviks jenis ini sangat subur, nipis, berair, cerah & likat, dan sangat2 membantu sperma berenang terus ke uterus, ke Tiub Fallopio, dan ke telur (ovum). 

Tambahan, cecair serviks yang sangat subur ini juga akan bantu sperma hidup lebih lama iaitu sehingga 5 hari di dalam Tiub Fallopio, yang mana akan membantu proses persenyawaan walaupun anda tidak melakukan hubungan seksual semasa si isteri sedang subur (waktu ovulasi).


Membekalkan keperluan asas kesemua 12 jenis vitamin dan 9 mineral yang diperlukan tubuh. 

Mengandungi Asid Folik - meningkatkan kesuburan wanita, memperbaiki kualiti dan kualiti sperma dan mengurangkan risiko masalah kecacatan tulang belakang bayi yang bakal lahir


Mengandungi 8 jenis vitamin B yang penting untuk menukar makanan ke bentuk tenaga 

B 6 - membantu memanjangkan waktu subur 

B 12 - membantu meningkatkan kuantiti sperma

Testimoni mereka yang telah mencuba set kesuburan Shaklee:

Testimoni 1: Selepas consume set kesuburan Shaklee selama 3 minggu, beliau telah disahkan hamil 5 minggu, Alhamdulillah :)

cara cepat hamil

Testimoni 2: Sebelum ini belaiu mengalami masalah period cycle yang tidak tetap. Selepas consume set kesuburan Shaklee, kini belaiu telah berjaya hamil. Segalanya dengan izin Allah jua :)

cara cepat hamil

Lagi testimoni set kesuburan KLIK SINI.

Usah ragu-ragu dengan produk yang terbukti berkesan ini. Jika anda membeli produk ini sekarang, bermakna anda telah membuat pilihan yang sangat bijak. Peluang bijak ini tidak harus dilepaskan.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja. 

Jangan lupa kongsikan artikel ini dengan klik butang Google+ atau Facebook kepada rakan-rakan anda. Siapa tahu, penulisan ini mampu membantu mereka yang memerlukan. Terima Kasih :)

5 ulasan:

  1. bagus juga dengan adanya produk macam ni membantu pasangan yang berkahwin mendapatkan zuriat

    BalasPadam
  2. kita shareee eh.. tak tau komen gapo ehehehe..

    BalasPadam
  3. Sebagai salah satu usaha utk yg blom dpt cahaya mata kan...

    BalasPadam
  4. jangan terus berserah, kena usaha.
    dan inilah salah satu jalannya

    BalasPadam