Kenyataan Rasmi Shaklee Mengenai Alfalfa Berkaitan Kes Viral Kematian Pelajar Nursing Ulu Kinta

Assalamualaikum.

Baru-baru ini viral dilaman sosial pasal seorang penuntut Kolej Sains Kesihatan Bersekutu (KSKB) Ulu Kinta yang dikatakan meninggal dunia disebabkan mengambil suplement berlebihan.

Salah satu suplement yang disebut ialah Alfalfa Shaklee. Namun, pihak doktor telah mengesahkan bahawa kematian beliau bukanlah disebabkan oleh suplement tetapi kerana pendarahan berlaku di dalam otak yang sememangnya susah untuk dirawat dan arwah juga mempunyai masalah migrain.

Ingin saya tekankan di sini, pilihlah suplement yang benar-benar selamat sebelum membeli sesuatu produk. Biarlah terpaksa mengeluarkan belanja yang sedikit besar namun produk tersebut telah terjamin berkualiti dan selamat di makan.

Produk Shaklee semuanya dijamin selamat, berkesan dan sentiasa mesra alam. Setiap produk Shaklee telah menjalani kajian klinikal dan ujian ke atas bahan-bahan yang digunakan. Sebanyak USD 300juta dilaburkan dalam R&D dalam tempoh setahun. Banyak tu kan!?

Di bawah ini adalah kenyataan rasmi daripada syarikat Shaklee berkenaan isu Alfalfa Shaklee. Mohon di baca sehingga habis. Sebarang persoalan atau inginkan maklumat lanjut anda boleh berhubung dengan person in charge seperti nombor yang tertera dalam gambar.

alfalfa

Semoga dengan kenyataan ini, tiada lagi keraguan atau perasaan was-was anda di luar sana untuk menggunakan produk Shaklee. Saya sendiri telah menggunakan lebih daripada 10 jenis suplement Shaklee selama hampir 3 tahun. Malah orang lama dalam Shaklee yang menjadi pengguna tegar produk Shaklee lebih daripada 20 tahun, masih kekal sihat, cantik dan aktif. Alhamdulillah.

Bersama kita sedekahkah Al-fatihah kepada allahyarhamah. Semoga beliau dirahmati Allah. 

7 ulasan:

  1. kena letak translation.. x semua org faham kan.. hehehe

    BalasPadam
  2. bagus la ada kenyataan macam ni kan sue..jadi pembeli/pelanggan pun tak ragu2 nak beli produk ni dan teruskan penggunaan..

    BalasPadam
  3. psstt..blog sue makin cantik la.. :)

    BalasPadam
  4. huurm kes tu.. apa2 pun moga semua baik2 saja..

    BalasPadam
  5. nice sharing ... :) tak pernah baca lagi viral tu

    BalasPadam
  6. ada eh kes tuh??? nampak sgt tertinggal keretapi

    BalasPadam