Menjana Pendapatan Dengan Shaklee (YES Program)

Assalamualaikum.

Bulan May ini Shaklee telah mengumumkan satu program baru di mana syarikat Shaklee sangat mengalu-alukan golongan muda untuk terlibat sama dalam perniagaan produk Shaklee.

Program ini dinamakan Young Entrepreneur System (YES). Sebanyak 5 insentif yang bakal anda dapat iaitu:

1) Sebotol Vitalea PERCUMA bernilai RM88.75
2) Dengan mendaftar 6 orang ahli baru anda layak mendapat bayaran 100% bonus
3) Bonus naik pangkat dan berjaya maintain kedudukan di pangkat tersebut
4) Pembelian PAKEJ YES yang lebih murah sebanyak 5% diskaun dengan POINTS yg lebih banyak
5) Matching bonus insentif jika anda maintain tiap2 bulan bonus RM500 ke atas


Program YES terbuka kepada pendaftaran ahli baru bermula dari bulan May sehingga Oktober 2015. Program ini berjalan selama 13 bulan bagi anda melayakkan diri untuk menerima BONUS besar yang telah ditawarkan.

Selain itu juga, Shaklee turut menyediakan kelas-kelas latihan yang wajib diikuti bagi menambahkan ilmu pengetahuan dalam kemahiran perniagaan dan ilmu berkaitan tentang produk Shaklee.

Dalam tempoh 13 bulan tersebut jika anda berjaya memenuhi syarat-syarat yang telah ditentukan oleh syarikat Shaklee, anda akan mendapat piala YES dan wang tunai RM10 ribu.


Jika anda berjaya menghabiskan tempoh 13 bulan tersebut dengan cemerlang, anda tidak perlu lagi bersusah payah mencari kerjaya yang baru kerana Shaklee telah menjadi KERJAYA TETAP anda dengan BONUS yang jauh lebih besar.

Program yang Shaklee anjurkan ini sebenarnya bertujuan untuk melahirkan lebih ramai usahawan muda di kalangan belia remaja di samping membantu meningkatkan taraf ekonomi rakyat Malaysia.

Untuk berjaya, perlu ada usaha yang gigih. Tanpa usaha kejayaan hanyalah sekadar mimpi dan angan-angan kosong sahaja.


Jika anda berminat untuk meningkatkan taraf ekonomi dan kesihatan diri dan keluarga anda, segeralah menghubungi saya di talian 013 4774 285. YES i'm your dedicated mentor, bersedia membantu anda mencapai segala impian manis anda.


Kalo bukan sekarang, bila lagi? Bertindak sekarang dengan menghubungi saya ok :)

4 ulasan: