PROMOTE | GMBM 1st GIVEAWAY 2015

PROMOTE | GMBM 1st GIVEAWAY 2015 | Assalamualaikum !! Alhamdulillah dengan rasa rendah diri dan besar hati,kami dari Grup Mama Bloggers Malaysia [GMBM] ingin mempromosikan segmen sulung Belog Projek GMBM iaitu GMBM 1st GIVEAWAY 2015. Kami mengalu-alukan penyertaan rakan blogger seramai yang boleh.

GMBM 1st GIVEAWAY 2015 menawarkan pelbagai hadiah yang menarik dan lumayan untuk di menangi di taja khas oleh ahli GMBM sendiri bernilai lebih dari RM 500. Memang berbaloi menyertai segmen ini.  Syarat penyertaan yang kami buat untuk segmen ini juga adalah syarat rutin setiap segmen untuk blogger.

Detail segmen : GMBM 1st GIVEAWAY 2015
  • Mula: 10 Mei 2015 [12.30 tengah malam]
  • Tamat: 7 Jun 2015 [12.30 tengah malam]
  • Cadangan entri: coypaste dari entri segmen ATAU hasilkan entri kreatif sendiri
  • Senarai hadiah
Nak JOIN? Klik Banner--------------.
.
.
.
.
.
V
http://grupmamabloggersmalaysia.blogspot.com/2015/05/gmbm-1st-giveaway-2015.html


Segmen GMBM 1st GIVEAWAY 2015 di taja dan di perhebatkan oleh:-
Kathy,  Maria, YY, Yong, Myja, Sofu, Ida, Ann, Mieja,Fara, Sue, Fuza, Mamaniza, Hana, Aida, Mar, Khaty, Ayumie, Mila, Zana, Sally, Fiza

15 ulasan:

  1. waaa....sue pon salah seorang penaja ehh....kalau de kelapangan nk join jugak nanti hehehe

    BalasPadam
  2. Selamat Ber GA sis... good luck..
    salam kenal..sy follower #300... hehe

    BalasPadam
  3. wah macam best la giveaway ni.. :)

    BalasPadam
  4. saya pun join..^_^

    http://akubudakkayu.blogspot.com/2015/05/gmbm-1st-giveaway-2015.html

    BalasPadam
  5. kak sue pon penaja???wahh macam best jer ni :D

    BalasPadam
  6. tudia geng mama mama bersatu buat segmen =D

    BalasPadam
  7. Salam...dah follow dan selamat bersegmen buat semua peserta.

    http://www.bloggertopstar.blogspot.com/2015/05/gmbm-1st-giveaway-2015.html

    BalasPadam
  8. good luck kepada semua yg join

    BalasPadam
  9. join jugak....

    jemput singgah

    http://macammacamproduk.blogspot.com/2015/05/gmbm-1st-giveaway-2015.html

    BalasPadam
  10. Haishhhh, dh t'lps plak....

    BalasPadam
  11. alhamdulillah, selesai dengan jayanya

    BalasPadam
  12. Tahniah pada semua pemenang dan terima kasih pada penaja :)

    BalasPadam