Kelebihan Dan Kebaikan Vitamin C Serta Vitamin E Shaklee

Assalamualaikum.

Untuk makluman semua, vitamin C dan vitamin E adalah antara suplemen yang tinggi antioksidan.

Antioksidan adalah suatu zat yang dapat mencegah serta melambatkan proses pengoksidaan. Antioksidan mempunyai fungsi dalam memperbaiki sel tubuh yang mengalami kerosakan disebabkan radikal bebas. Penyebab radikal bebas sendiri kerana pola makan yang tidak baik, pencemaran, asap rokok dan lain-lain.

antioksidan

Dari pelbagai kajian yang telah dilakukan, banyak manfaat yang diperoleh apabila kita mengambil makanan yang mengandungi Antioksidan bagi kesihatan. Antioksidan juga mampu mengurangkan risiko terhadap kanser dan serangan jantung. Manfaat lain iaitu:

1. Mampu Mencegah Penuaan
Dengan mengambil makanan atau buah yang banyak mengandungi Antioksidan, maka anda akan terhindar dari penuaan awal kerana Antioksidan mampu mengurangi kedutan pada kulit.

2. Menguatkan Sistem Kekebalan Tubuh
Vitamin yang terkandung dalam Antioksida seperti vitamin C akan meningkatkan sistem kekebalan tubuh. Jika anda mempunyai kekebalan tubuh yang kuat, maka akan terhindar pula dari pelbagai penyakit.

3. Menjaga Kesihatan Mata
Dengan mengambil makanan atau buah yang banyak mengandungi Antioksidan, maka anda akan terhindar dari penyakit mata.

Namun tidak dinafikan, agak sukar untuk memastikan pengambilan makanan yang cukup vitamin C dan vitamin E setiap hari seperti buah oren, almond, aprikot, betik, avokado dan lain-lain.

Oleh sebab itu pengambilan suplemen membantu menutup ruang kosong nutrisi yang tidak cukup di dalam badan.

Antara lain kelebihan dan kebaikan vitamin C serta vitamin E Shaklee ialah:

manfaat vitamin e

Anda

Nak kulit cantik, cerah, bebas cela dan jerawat? Boleh! 
Nak badan sihat? Boleh!
Nak tingkatkan kesuburan? Boleh!

Cuba makan dulu dan rasai kesannya sendiri. Bak kata pepatah "Tak kenal maka tak cinta", "Tak cuba maka tak tahu"

Ramai yang mengeluh badan cepat penat, kulit kusam dan berjerawat, garis-garis halus sudah mula muncul di wajah, senang kena batuk, demam dan selsema serta sperma kurang dan lemah.

Sebenarnya, badan memerlukan sumber antioksidan untuk atasi semua masalah tersebut. Jangan biarkan sel badan rosak..rosak..rosak dan rosak akibat ketidakcanaan kita untuk menjaganya.

Hubungi saya untuk mendapatkan set kombo vitamin C dan vitamin E ini pada harga promosi sah sehingga 30 Jun 2015.

Usah ragu-ragu dengan produk yang terbukti berkesan ini. Jika anda membeli produk ini sekarang, bermakna anda telah membuat pilihan yang sangat bijak. Peluang bijak ini tidak harus dilepaskan.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh, One Utama, Tropicana. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja. 

Jangan lupa kongsikan artikel ini dengan klik butang Google+ atau Facebook kepada rakan-rakan anda. Siapa tahu, penulisan ini mampu membantu mereka yang memerlukan. Terima Kasih :)

5 ulasan: