Selamat Datang Bulan Jun | Promosi Vitamin Kulit Cantik & Kesuburan Suami Isteri

Assalamualaikum.


Selamat datang bulan Jun, separuh tahun sudah meninggalkan kita. Semoga bulan Jun memberikan sinar kebahagiaan buat kita semua.

Apa yang specialnya bulan Jun ini? 
InsyaAllah tak lama lagi umat Islam bakal menyambut puasa Ramadhan. Bestkan dapat merasai suasana berbuka puasa dan bertarawih. Masing-masing merebut peluang mengumpul pahala besar di bulan Ramadhan.

Apa pula promosi Shaklee bulan Jun ini?
Tak lain dan tak bukan adalah vitamin C dan vitamin E. Kedua-dua vitamin ini sangat tinggi dengan antioksidan. Bertepatan sekali dengan masanya, kerana tak lama lagi kita semua bakal menyambut Syawal. Hari raya pastinya semua ingin kelihatan cantik dan gojes bukan?

viagra

Set kecantikan Shaklee ini membantu anda semua kelihatan anggun, cantik dan menawan sewaktu menyambut lebaran kelak. Vitamin C membantu dalam penghasilan kolagen dan memberikan kulit yang lebih cerah, tegang dan gebu.

Vitamin E memberi perlindungan kepada kulit daripada sinaran UV, radiasi dan pencemaran. Ianya juga membantu mengekalkan kelembapan, mencegah kulit kering, jerawat dan menghilangkan cela.


Selain itu, set kombo ini juga terkenal dalam set kesuburan Shaklee. Vitamin C mampu meningkatkan kesuburan. Kajian di kalangan wanita yang sedang menjalani rawatan kesuburan menunjukkan lebih 44% kehamilan berlaku apabila mereka mengambil 500mg vitamin C.

Vitamin E pula membantu meningkatkan kualiti air mani, meningkatkan bilangan sperma dan meningkatkan hormon seks. Ianya terkenal sebagai vitamin cinta atau vitamin seks.


Promosi istimewa ini hanya di bulan Jun sahaja. Jom dapatkannya sekarang dengan menghubungi Sue ok :)

10 ulasan: