Suplemen Untuk Bakal Jemaah Haji Kekal Cergas Dan Bertenaga

Musim haji kembali lagi. Tahniah kepada semua yang terpilih mengerjakan haji pada tahun 2015 bersamaan 1436H. Seperti yang anda sedia maklum, haji adalah rukun Islam yang kelima. Ianya wajib dilakukan bagi yang berkemampuan sekali seumur hidup.

Oleh yang demikian, kita cuba pastikan, yang kita buat dengan sempurna dan sebaik mungkin ibadah haji ini. 

Setahu Sue, jika zaman dahulu kebanyakannya boleh pergi banyak kali untuk mengerjakan haji, tapi kini tidak lagi. Anda terpaksa menunggu giliran yang lama jika mahu menunaikan haji untuk kali kedua dan seterusnya.

Jemaah haji dinasihatkan untuk menjaga kesihatan sedari awal lagi. Tiga bulan sebelum berangkat ke tanah suci, jemaah haji disarankan untuk membuat senaman antaranya berjalan kaki. Ini adalah sebagai persediaan sebelum sampai ke tanah suci.

vitamin untuk jemaah haji

Pengambilan suplemen boleh membantu meningkatkan kecerdasan tubuh badan jemaah haji sepanjang berada di sana nanti. Antara yang dicadangkan ialah:

NUTRIFERON: Membantu KUATKAN SISTEM IMUN..bantu elak daripada cepat demam..cepat letih...selsema..yela kat sana kan suasana berbeza..cuaca berbeza..

PERFORMANCE DRINK: Mengekalkan bendalir dalam badan. Penting juga ambil PD ni bagi mengelakkan bibir merekah dan berdarah.

OSTEMATRIX: Gabungan kalsium dan magnesium yang bantu elak KEJANG KAKI setelah seharian berjalan ke..bantu dapatkan TIDUR YANG LENA.. serta LAWAS ke tandas selepas bangun tidur.

JOINT HEALTH TABLET: Memelihara kesihatan sendi, maklum la di sana nanti banyak berjalan dan menggunakan otot sendi kan..

hadiah untuk bakal haji

Testimoni mereka yang telah menggunakan produk Shaklee.


Usah ragu-ragu dengan produk yang terbukti berkesan ini. Jika anda membeli produk ini sekarang, bermakna anda telah membuat pilihan yang sangat bijak. Peluang bijak ini tidak harus dilepaskan.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja. 

4 ulasan:

  1. Persediaan berguna utk bakal haji.

    BalasPadam
  2. bagus ni... sbg persediaan kesihatan utk bakal jemaah..

    BalasPadam
  3. moga jemaah haji diberi kecergasan tuk mengerjakan haji nnti...leh amik supplement ni kan hehehe

    BalasPadam