Survey Tadika Amsyar, Al Baghdadi One Stop Centre Kota Damansara

Assalamualaikum.

Tahun hadapan InsyaAllah Amsyar berusia 4 tahun. Cadangnya nak hantar ke PASTI tetapi sudah penuh. Pendaftaran sudah ditutup.

Jadinya kami survey tadika yang lain selain dari sekolah abang Amsyar. Kebetulan ternampak bunting di lampu isyarat, terus Sue menghubungi Al Baghdadi One Stop Centre ni.


Al Baghdadi menawarkan sesi persekolahan seawal usia 18 bulan sehingga 12 tahun. Ada juga ditawarkan kelas untuk ibu hamil dan orang dewasa.

Kredit : Azfar Azri
Yuran pendaftaran untuk usia 4 tahun ialah RM1100. Yuran bulanan untuk separuh hari (8.30- 12.30pm) ialah RM280 dan untuk sehari penuh RM520 (2.30- 5.30pm). Kenderaan atau van sekolah di sekitar Kota Damansara juga ada disediakan dengan bayaran RM100.

Maklumat lanjut berkenaan program yang ditawarkan dan bayaran yang dikenakan boleh rujuk gambar di bawah. (Klik untik imej yang lebih besar)

Senarai program dan juga harga
Jika ada antara kawan-kawan yang berminat menghantar anak ke sana boleh hubungi mereka seperti maklumat yang tertera di bawah.

No telefon: 03 6151 6999 atau 019 5592586 (Deeana)
Alamat: Pusat Tahfiz Nadi Al-Baghdadi Kota Damansara, 33-2 Jln Pju 5/20E,
The Strand Kota Damansara, 47810, Petaling Jaya, Selangor.

Suami Sue lebih suka Amsyar sekolah yang sama dengan abangnya Amjad. Senang katanya. Sue akui memang mudah jika dihantar satu sekolah.

Untuk ke Al-Baghdadi ni, Sue terpaksa keluar awal dari rumah serta mengharungi jalan yang 'jem' kerana perlu melalui banyak sangat lampu isyarat. Jadinya kata sepakat telah diambil, hantar je sekolah yang sama dengan Amjad :)

1 ulasan: