Makan Kolagen Shaklee Jeragat Dan Sakit Lutut Mak Hilang

Assalamualaikum.


Kalau sebut sahaja tentang kolagen, pasti ramai yang terbayangkan wajah yang cantik, kulit yang halus dan anjal serta awet muda. Namun, tahukah anda, bahawasanya kolagen membantu membina tulang rawan kita. Bila rawan tak cukup kolagen, ia boleh tercedera, menipis. Hasilnya sendi kita makin lama makin haus. Bila makin haus dan bergeser akan menyebabkan kesakitan.

Cara Elakkan Jerawat Di Muka Dengan Cepat Lepas 7 Tahun Terseksa!

Hari ini Sue ingin berkongsi kisah seorang anak yang menghadiahkan kolagen pada ibu mertuanya. Pada awalnya ibu mertua beliau ingin merawat wajah dengan rawatan BLEACHING. Tapi tidak jadi buat kerana selepas konsisten makan kolagen Shaklee, jeragat di wajah beliau makin menghilang.

Kolagen Shaklee terbukti dapat memperbaiki tekstur kulit wajah dan menghilangkan kedutan. Selepas menggunakannya selama 8 minggu keputusan menunjukkan kulit lebih baik secara menyeluruh.

Ya, kolagen Shaklee dan semua produk Shaklee telah melalui pelbagai kajian (R&D) dan ujian oleh saintis Shaklee sebelum ianya dijual kepada pengguna. Ianya penting bagi memastikan sesuatu produk itu selamat dan berkesan kepada pengguna.

Berbalik kepada testimoni tadi, yang menariknya 2 in 1 kesan yang ibu mertua beliau dapat iaitu jeragat dan sakit lutut makin hilang. Dulu tak boleh lipat kaki dan terpaksa solat duduk, kini ibu mertua beliau dapat solat seperti biasa dengan sempurna. Syukur Alhamdulillah.


Anak mana yang tak happy bila melihat ibu mereka semakin cantik dan sihat bukan?  Berita baik buat anda semua, sepanjang bulan Disember ini adalah promosi kolagen Shaklee.

- Collagen powder buy 6 free 1 rm1788
- Collagen powder buy 2 get 5% discount rm566.20

Kalau anda ingin beli dengan harga yang lebih murah, jom sertai keahlian Shaklee sekarang dengan saya :)

Saya percaya kolagen ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda semua. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda. 

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

2 ulasan:

  1. menarik. sekarang ni macam dah keluar jeragat sikit-sikit lah :)

    BalasPadam