Bebas Kanser Payudara Stage 4 Tanpa Perlu Kimoterapi Lagi

Assalamualaikum.

breast kanser

Kebiasaannya bagi pesakit kanser haruslah melalui pembedahan, rawatan kimoterapi, radioterapi selain ubat makan yang diberi oleh doktor. Kesan daripada kimoterapi antaranya badan rasa sakit sendi, rambut banyak luruh dan muntah-muntah.

Bagi pesakit kanser ni, orang selalu cakap tiada harapan untuk sembuh.

Namun selagi boleh ikhtiar kita ikhtiar. Selain itu bagi pesakit kanser perlu ada semangat yang tinggi untuk berjuang melawan kanser.

Sue pernah menonton Nona di mana seorang wanita masih muda lagi (kalo tak silap penghujung 20-an) sudah mengidap kanser payudara. Beliau hidup sihat bebas kanser sehingga kini.

Antara pesanan beliau untuk pesakit kanser adalah untuk punya semangat hidup yang tinggi, tidak boleh selalu menangis dan mengatakan pada diri perkara-perkara yang negatif seperti aku tak boleh, aku nak mati dan lain-lain. Kena sentiasa POSITIF :)

Sue kongsikan kisah seorang anak yang memberikan Vivix kepada mamanya yang mengidap kanser payudara stage 4.

breast cancer

Mama beliau telah menjalani pembedahan, 6 kali kimoterapi, 25 kali radioterapi. Juga mengalami sakit tulang on dan off. Selepas mengambil setengah botol Vivix mama beliau kini lebih bertenaga, sihat, sakit tulang pun dah hilang serta dapat menjalani rutin harian seperti biasa. Syukur, alhamdulillah.

Testimoni 2: Masa kimo, rambut mak gugur, tapi cepat tumbuh balik, mak tak muntah2 atau lembik macam pesakit kanser yang lain selepas ambil Vivix.


Ini Sue kongsikan antara scientific papers/journal untuk Mekanisma Tindakan Vivix. (Sebenarnya banyak tapi Sue ambik 1 je).

vivix memberi tenaga kepada sel

4 Mekanisma Tindakan Vivix

1. Ramuan botanikal Vivix melindungi dan memperbaiki sel DNA.

2. Ramuan botanikal Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan pada tahap sel.

3. Ramuan botanikal Vivix menggalakkan biogenbesis (pembentukan baru) mitokondria untuk meningkatkan tenaga di dalam sel.

4. Ramuan botanikal Vivix adalah 10x lebih kuat daripada resveratrol (ramuan unik dalam anggur muscadine) untuk melambatkan pembentukan protein AGE.

Vivix bukan sahaja baik untuk kanser malah untuk penyakit kritikal yang lain juga. Sila rujuk gambarajah.

kebaikan vivix
Bagi kawan-kawan yang mempunyai ahli keluarga yang mengidap kanser, boleh cuba Vivix. Very recommended. Tambahan pula Vivix sekarang sedang dalam harga promosi. Haruslah grab kan! Untuk penjimatan berganda gitu.

Vivix pada harga promo:
- Buy 6 FREE 1 RM3021.00
- Buy 2 get 5% discount RM765.32

Tanya diri kita berapakah harga nilai KESIHATAN kerana kesihatan itu MAHAL.

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

4 ulasan:

  1. hai. saya singgah sini blogwalking dan follow blog ni juga..

    singgah blog saya juga ye dan kalau boleh nak minta tolong LIKE saya dalam pertandingan pencarian duta produk 3Bskin Malaysia 2016. tq

    http://qiyasaad.blogspot.my/2016/01/hari-1-misi-12-hari-untuk-dapatkan-like.html

    BalasPadam
  2. huhu,, harga blh tahan jugak..byk duit hbs berubat...
    sbb lya bru dikesan ada sel kanser jugak ;-(

    BalasPadam
  3. wah dah stage 4 pun boleh bebas? menarik :)

    BalasPadam