Promosi Shaklee Januari 2016

Assalamualaikum.

Selamat Tahun Baru buat kawan-kawan semua :)

Setiap bulan Shaklee akan membuat produk promosi. Istimewa sempena tahun baru 2016 produk promosi Shaklee adalah seperti berikut:-
  • Buy 7@6 for Vivix
  • Buy 2 Get 5% for Vivix
  • Buy 4@3 Zinc (Last Buy Promotion)
  • Buy 4@3 Vita-Lea for Children
  • YES Wellness Packs





Bagi kawan-kawan yang sedang hamil, berpantang, nak kurus, mempunyai anak-anak yang sedang bersekolah, atau nak bertenaga sepanjang hari, kesemua produk di atas sangat sesuai dengan anda. Tambahan pula dengan harga promosi. Haruslah grab kan! Untuk penjimatan berganda gitu..

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan dan kecantikan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda. 

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

6 ulasan:

  1. Assalamualaikum..nak tanya sis, apa maksud promosi belian terakhir zinc complex?

    Lepas ni tak jual dah ke zinc complex?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Miss NR, zink akan diimprove formula dan perlukan lulusan dari KKM. Jadi akan lambat dpt stok zink nanti :)

      Padam
  2. banyaknya promotion ;)
    selamat tahun baru sis.

    BalasPadam
  3. kak sue, nak tanya... berapa yer harga ESP soy dengan akk? Kita baru start minum 2-3 hari lepas, nnt kalau dah abes mcm maybe nak beli stok :D org kata bgus ESP ni, suami kita suruh kita try :D lama betol post dri malaysia nak sampai jerman, sebulan lebih... nasib baik xlama lgi nk balik msia da, pasni xdelah tunggu lama dia nak smpai :D hihihii

    BalasPadam