Trying To Conceive (TTC) / Cuba Untuk Hamil Dengan Vivix Shaklee

Sue ada seorang customer yang pernah keguguran anak dalam kandungan. Baru-baru ini beliau telah whatsapp Sue dengan menyatakan keinginan untuk cuba hamil semula.

trying to conceive (ttc)
Selain dari mencadangkan set kesuburan Shaklee, Vivix juga dapat membantu pasangan yang cuba untuk hamil atau dalam bahasa omputih nya dipanggil trying to conceive (ttc).

Bagaimana Vivix membantu?
Vivix adalah antara salah satu suplemen Shaklee yang tinggi antioksidan. Antioksidan berfungsi memadamkan radikal bebas di mana sahaja mereka berada, sehingga mereka tidak dapat merebak dan menyebabkan kerosakan kepada sel-sel kita.

Apa itu antioksidan?
Antioksidan adalah sebuah keluarga vitamin, mineral dan nutrien lain yang membantu untuk melindungi badan daripada kerosakan yang disebabkan oleh radikal bebas.

Apa itu radikal bebas?
Radikal bebas adalah molekul tidak stabil yang boleh merosakkan struktur sel. Dalam kehidupan seharian manusia, radikal bebas terhasil daripada aktiviti dalam badan kita (contohnya radikal bebas yang dibuat semasa mengeluarkan tenaga), tetapi bahan kimia dalam persekitaran sekeliling kita juga boleh membuat radikal bebas. 

Dikatakan bahawa setiap sel dalam badan kita diserang kira-kira 10,000 kali sehari oleh radikal bebas, mempercepatkan proses penuaan. Antioksidan meneutralkan radikal bebas, menghentikan kerosakan yang lebih teruk daripada berlaku dan melindungi kesihatan sel. Jika anda tidak melakukan sesuatu untuk membantu melindungi sel-sel anda, kerosakan ini boleh bertambah.

Haa...sekarang kawan-kawan dah faham kan kepentingan ANTIOKSIDAN ni kan..

Mengapa Antioksidan adalah penting dan perlu untuk kesuburan sihat?
Sekarang kita tahu bagaimana antioksidan dan radikal bebas secara amnya berfungsi, mari kita bercakap tentang bagaimana mereka mempengaruhi kesuburan secara khusus. 

Segala-galanya dalam badan diperbuat daripada sel-sel yang perlu dilindungi daripada radikal bebas. Bukan sahaja ovum (telur) dan sperma terdiri daripada sel-sel yang boleh dipengaruhi oleh kerosakan radikal bebas, begitu juga organ-organ pembiakan dan kelenjar yang menghasilkan hormon pembiakan. 

Jika sel-sel ini adalah kurang optimum, organ-organ, ovum, sperma, dan lain-lain tidak akan berfungsi pada tahap terbaik.

Satu lagi perkara yang perlu diingat; apabila DNA diserang, ia juga boleh diubah oleh radikal bebas. 

DNA kedua-dua pasangan adalah maklumat diri masa depan bagi kanak-kanak. DNA rosak akan menyebabkan keguguran atau kecacatan kelahiran / masalah perkembangan kanak-kanak itu pada masa hadapan.

Jadi, ia adalah sangat penting untuk kedua-dua ibu bapa untuk mengambil antioksidan dalam jumlah yang betul.

Sue kongsikan testimoni dari seorang master Shaklee yang menanti cahayamata sulong selama hampir 3 tahun. Antara suplemen yang beliau ambil ialah Vivix.

Selepas konsisten makan Vivix dalam masa 2 bulan lebih, bulan ketiga beliau telah disahkan hamil. Syukur Alhamdulillah.


Testimoni 2: Laki bini konsisten ambik Vivix untuk kesuburan dan kulit. Alhamdulillah, walaupun tak plan, beliau telah HAMIL sebulan :)

cepat hamil

Bagi kawan-kawan di luar sana yang sedang cuba untuk hamil, boleh masukkan Vivix ini dalam senarai suplemen yang perlu anda ambil. Mudah-mudahan ada 'khabar gembira' dari anda pula.

Segalanya dengan izin Allah juga. Kita sebagai manusia perlulah berikhtiar selagi tidak melanggar syariat Islam.

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda.  Sempena dengan promosi Vivix Januari 2016 ini, dapatkan stok anda pada harga promosi yang jauh lebih jimat.


Vivix pada harga promo:
- Buy 6 FREE 1 RM3021.00
- Buy 2 get 5% discount RM765.32

Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda. 

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

1 ulasan: