Kanser Ovari Wanita Ini Disahkan Bebas Oleh Doktor

Kanser adalah antara penyakit yang cukup digeruni setiap masyarakat kerana dikategorikan dalam penyakit berisiko tinggi dan boleh membawa maut.

rawatan kanser ovari

Baru-baru ini, Sue dikejutkan dengan berita kehilangan kawan satu sekolah menengah akibat dari kanser ovari. Sangat terkejut dengan pemergian allahyarhamah.

Kanser ovari berlaku apabila sel-sel yang tidak normal tumbuh dalam satu atau kedua-dua ovari. Ovari ialah dua kelenjar kecil yang terletak di kedua-dua belah rahim anda. Mereka menghasilkan hormon seks wanita dan akan menyimpan dan membebaskan telur (ovum).

sakit kanser ovari
Ovari ialah 2 kelenjar yang terletak di kedua-dua belah rahim
Tanda-tanda kanser ovari mungkin termasuk:
  • Kerap kembung.
  • Sakit di bahagian perut atau pelvis.
  • Masalah makan, atau cepat kenyang.
  • Masalah kencing, seperti keadaan terdesak membuang air kecil dengan segera dan membuang air kecil lebih kerap daripada biasa.
Kanser ovari adalah pembunuh senyap kerana kebanyakannya tidak dapat dikesan awal. Kebiasaannya ianya dapat dikesan sewaktu stage 3 atau stage 4.

Satu-satunya cara untuk mengetahui dengan pasti bahawa seorang wanita yang menghidap kanser ovari adalah dengan biopsi diambil semasa pembedahan. Sampel tisu akan dihantar ke makmal untuk melihat jika ia mengandungi kanser.

Jika anda diserang kanser, sokongan dari keluarga terdekat adalah sangat diperlukan. Selain itu, jangan pernah berputus asa mencari ikhtiar selain dari mengikuti rawatan doktor secara teratur.

Untuk pesakit kanser, Sue sangat menyarankan pengambilan Vivix Shaklee. Vivix mengandungi resveratrol. Vivix juga terbukti 10 kali lebih bertenaga daripada resveratrol, tidak mengandungi alkohol dan menggunakan bahan semula jadi, tanpa pewarna tiruan serta perasa tambahan.

rawatan kanser

Salah satu antara bahan utama Vivix ialah anggur muscadine yang mempunyai banyak faedah dan khasiat untuk kesihatan.

rawatan kanser

Vivix adalah suplemen yang tinggi dengan antioksidan. Antioksidan berfungsi untuk melawan serangan radikal bebas yang menyebabkan kerosakan sel secara kekal dan penyakit kronik seperti kanser dan serangan jantung.

antioksidan

Empat bahan utama Vivix:

vivix shaklee

Testimoni mereka yang berjaya sembuh dengan ikhtiar Vivix:

Testimoni 1: Doktor sahkan kanser ovari yang dihadapinya dah clear. Alhamdulillah. Allahuakbar. Tolong doakan moga beliau dapat cahayamata ye.

rawatan kanser ovari

Testimoni 2: Selepas kimo, leya ambil Vivix. Leya dibuang semua peranakan. Doktor cakap leya akan jadi orang tua-tua sebab tak datang period. Memang leya sakit lutut, sakit pinggang, susah tidur, sakit tempat operation, kebas kaki tangan sampai ke muka dan yang paling tak tahan panas badan sampai tak boleh buat apa, asyik mandi je.

Doktor cakap semua effect monopause, lebih teruk sebab muda baru 27 tahun dibuang secara operation. Lepas leya ambil Vivix, seminggu leya rasa makin kurang lenguh-lenguh badan, tapak kaki tak rasa menyucuk-nyucuk lagi, boleh solat berdiri sedangkan dulu tak mampu berdiri. Alhamdulillah dah 3 bulan leya amalkan, sekarang leya makin aktif. Ibu bapa dan husband pun happy melihat perubahan ini.

rawatan kanser ovari

Berikan diri anda peluang untuk sembuh dengan ikhtiar Vivix. Kerana diri anda begitu beharga.

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

2 ulasan:

  1. bestnyaaa Vivix ni.. mudah2an dengan izin-Nya jadi penawar untuk ramai orang yang memerlukan..

    BalasPadam
  2. kanser ovari pun boleh hilang? menarik vivix ni :)

    BalasPadam