Testimoni Demam Denggi Cepat Sembuh Dengan Set Denggi Shaklee

Kes denggi yang dilaporkan di seluruh negara pada minggu pertama tahun 2016 masih menunjukkan peningkatan kes dan ini berterusan sejak awal November 2015. Sebanyak 3,337 kes demam denggi telah dilaporkan di seluruh negara, berbanding 2,511 kes yang dilaporkan pada minggu sebelumnya iaitu minggu akhir tahun 2015 dengan peningkatan sebanyak 33% (826 kes). 

petua merawat demam denggi

Peningkatan kes melibatkan 13 buah negeri iaitu Selangor, Johor, WP Kuala Lumpur & Putrajaya, Negeri Sembilan,Terengganu, Pahang, Melaka, Sarawak, Pulau Pinang, Kelantan, Perlis, Sabah dan Perak.

(Petikan dari sumber internet)

Nak Rawat Demam Denggi Tanpa Ubat? Ini Membantu..

Risaunya apabila melihat kes denggi semakin meningkat setiap tahun.

Tempoh hari anak Sue demam panas 3 hari disertai dengan cirit birit dan muntah-muntah. Doktor suspek keracunan makanan atau denggi. Masa hari keempat demam dah semakin kurang, syukur alhamdulillah, lega sangat rasanya.

2 hari lepas anak kawan Sue pula doktor suspek denggi. Anaknya demam tinggi dan terus di bawa ke hospital. Bacaan platlet darah pun menjunam turun.

Kawan Sue ni telah berikhtiar dengan produk Shaklee iaitu Set Denggi Shaklee. Bagi kanak-kanak disyorkan mengambil Nutriferon, Vitamnin C chewable, Performance Drink dan tambahan satu lagi produk iaitu Vivix bagi yang dewasa.

Jom lihat testimoni mereka yang cepat sembuh dengan ikhtiar Set Denggi Shaklee.

Testimoni 1: Alhamdulillah platlet dah naik ke 206 dari 181 semalam. Performance drink dan nutriferon menjadi sahabat sejati, 2 sachet nutriferon dari petang semalam sampai pagi tadi. PD bancuh 2 sudu setiap kali bancuh. Vitamin C Chewable 3-4 biji sehari.

rawatan demam denggi

Testimoni 2: 8 botol normal saline dimasukkan ke dalam badan sehari. Sehingga bengkak badan ni. Memang tiada ubat. Jadi suami bekalkan nutriferon dan air performance drink. Selain itu saya dibekalkan dengan sup ketam.

2 sachet sehari nutriferon tu saya ambil. Alhamdulillah bacaan platlet darah naik dari 97 kepada 177 selepas 5 hari warded. sehingga doktor tulis dalam laporannya "impressed" dan saya discharge pada hari kelima.

rawatan demam denggi

Apakah manfaat vitamin-vitamin ini?

1) Nutriferon adalah immune booster yang mambantu menaikkan semula sistem imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh berfungsi dalam keadaan baik.


2) Vitamin C Chewable membantu membaik pulih demam dan selsema dalam tempoh yang cepat. Bila anak sakit, mak juga yang susah hati, ye tak?


3) Performance pula berfungsi untuk mengekalkan cecair dalam badan supaya tak terhidrat. Lazimnya ramai yang akan ambil minuman 100 plus. Namun begitu 100 plus tinggi gula. Apa kata bertukar kepada Performance Drink ini. Ianya satu2nya minuman yang bebas karbonat dan kurang gula.


4) Vivix pula adalah tonik anti-penuaan semulajadi yang bertindak sehingga ke tahap sel DNA. Bila kita sakit, banyak DNA kita rosak tau. Vivix ni memulihkan DNA sebab tu boleh kata semua penyakit sesuai ambil Vivix kecuali mati.


Jika anda atau sesiapa sahaja di antara kawan-kawan atau saudara mara yang terkena demam denggi, boleh cuba ikhtiar dengan set denggi shaklee ini. Ingat, denggi boleh membunuh!! Sebaik-baik penyembuhan adalah dari Allah jua. Sebagai manusia, haruslah berikhtiar tanpa berputus asa.

Saya percaya produk Shaklee ini dapat membantu menambah baik kesihatan anda. Segera hubungi Sue 013 4774 285 untuk saya bantu anda.

faedah mendaftar ahli shaklee

Pembelian online dengan kad kredit atau debit, sila klik butang di bawah.


Cash on delivery (COD) di sekitar Kota Damansara, Tropicana, Subang Air Pot, Bandar Utama, Sri Damansara, Sungai Buloh. Sila hubungi saya melalui email salsabila_85@yahoo.com atau sms/whatsapp: 013 4774 285. Konsultasi premium, khas buat semua pelanggan saya sahaja.

2 ulasan: